(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM DE BİR FİKRİM VAR / Çocuk şiirleri arşivinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM DE BİR FİKRİM VAR / Çocuk şiirleri arşivinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızarsanız küserim Belki sesi keserim Ama olmaz eserim Beni örseler azar
KÜSTÜRMEMK SABIRLA YAKLAŞIM GEREK YARIMININ TEMİNATI ÇOCUKLARIMIZA.ÇOK ANLAMLI HAKLI VE DERS ALINASI GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST .USTA KALEMİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK SAYGIMLA.
Çocuğun da bir Dünyası vardır, O dünyada doğrular,yanlışlar, güzelllikler sıraya girmiştir.Çocuğu çocuk gözüyle değil onun anlayacağı dilden konuşmak lazım. Çok Güzeldi. Tebrik ediyorum...
Kızarsanız küserim Belki sesi keserim Ama olmaz eserim Beni örseler azar
Çok güzel, çocukların sesi kesilmez, onların küçücük beyinleri saat gibi çalışır, herşeyi anlamak ister ve kaydederler o yüzden doğru bilgiler vermek gerek. Yüreğinize sağlık, gönülden kutluyorum değerli hocam. Esen kalınız..
Yıldızlar neden parlak Nasıl yeşerir yaprak İçimde onca merak Susarsam neye yarar ... doğru sorgulama bu..Bir çıkarı,art niyeti olmadan..sadece öğrenmek,doğruyu öğrenmek adına masusumca srular.. Bence değer verilmeli..... Güzel bir konu ..Kutladım selamlar
Yıldızlar neden parlak Nasıl yeşerir yaprak İçimde onca merak Susarsam neye yarar
Yedilik hece şiiriniyazmakokadar kolay değildir. Bu bunu anlamlı bir içerikle mükemmel başarmışsınız. kaleminizi kutluyorum efendim.Başarınız daim olsun. selamlar.
içimizdeki çocuk hala bizimle
saygılar tebrikler
büyük usta