(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATMAK İSTERMİSİN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATMAK İSTERMİSİN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belli darbe almışsın Aşk tan korkan olmuşsun Anlatmak istermisin? Dinlemekle kalamam Yarana,dertlerine Merhem bile olurum kısa vede öz bir şiirdi ama msj gayet açıktı bence kutlarım...........
geRÇEKTENDE DARBE ALDI KALBİM VE iNSANLARDAN KORKAR OLDUM...
NE GÜZEL Kİ SİZ AŞK'TA MERHEM OLUYORSUNUZ.. YAKIN ZAMAN DA KALBİMİN EN BÜYÜK DARBESİ BANA DEMİŞTİ Kİ ' BİR DE SENİN KALBİNE MERHEM Mİ OLACAĞIMM...'..... EN ACI OLAN DA SENİ BİR ZAMAN ÖNCE SEVEN BİR İNSANIN SANA DÜŞMAN OLMASI... SEVMEK BENİM YÜREĞİM İÇİN O KADAR FARKLI RENKLERDEKİ AMA HİÇ ANLAŞILAMADIM VE HEP YANLIŞ ADRESLER CANIMI YAKTI.... OYSA KİYÜREĞİM SEVGİ DOLU, YAŞAM DOLU BİR DENİZKEN...
YÜREĞİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM....
BENİ SEVEN O AŞK BİLE MERHEM OLMADI... AMA SİZ SATIRLARDA MERHEM OLDUNUZ...
Ne güzel, kuru kru dinlemekle kalmayıp merhem bile olabilmek, bu zamanda bunu yapan insan o kadar az ki bun güzel yüreği gönülden kutluyorum, onun dertlerini dinleyip merhem olacak insanlarla muhatap olmasını diliyorum, güzel dizelerdi, yüreğine sağlık, kalemin ve ilhamın daim olsun, sevgiyle ve mutlu kal....Tam puan...
Aşk tan korkan olmuşsun
Anlatmak istermisin?
Dinlemekle kalamam
Yarana,dertlerine
Merhem bile olurum
kısa vede öz bir şiirdi
ama msj gayet açıktı bence
kutlarım...........