Als ik mijn ogen dicht ( gözlerimi yumunca) Zie ik je mooi gezicht ( o güzel yüzünü görüyorum )
Al mijn gedachten vol met jou (bütün düşüncelerim seninle dolu) Al mijn dromen…. (bütün rüyalarım )
Waar ik ook naar kijk ( nereye bakarsam bakayım ) Zie ik jou, (seni görüyorum Jou mooi gezicht (güzel yüzünü )
Mischeen ben ik een dag dromer ( belkide ben bir hayalperestim)
Als ik mijn ogen dicht (gözlerimi yumunca ) Zie ik je mooi gezicht (o güzel yüzünü görüyorum )
In mijn slaaploze nachten ( uykusuz gecelerimde ) Met u bezig al mijn gedachten (düşüncelerim senin le dolu)
Mischeen ben ik een dag dromer (belki de ben bir hayalperestim)
U glanzende haren staan voor mijn ogen ( o parlak saçların gözlerimin önünde ) Dat is niet te beschrijven (bu anlatılmaz bir şey ) Maar om te beleven (sadece yaşanır )
A.U.B (lütfen)
Zo kort is de leven (hayat çok kısa )
Vergeten is onmogelijk (unutmak imkansız) Beminde ook (kavuşmakta öyle ) Ik hou van jou (toch) (seni seviyorum (gerçekten)
Mischeen ben ik een dag dromer (belki de ben bir hayalperestim)
Als ik mijn ogen dicht (gözlerimi yumunca) Zie ik je mooi gezicht (o güzel yüzünü görüyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dag dromer ( hayalperest) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dag dromer ( hayalperest) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeklerine sağlık, selam ile