(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kışta Yaz Ola şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kışta Yaz Ola şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok beğendim... Güzel ve farklı ,her kıta bağımsız...Kutluyorum... ''yolu doldurur bakış.......*bakışın bir türkü serinliği.........*serinliğidir içimizi hoş ede soluk alışı bile'' .............*alışımı , şeklinde daha mı bir güzel oldu !?... Mümkün olduğunca sözcükleri eksiz kullanmak şiire yakışıyor diyorum...Diğer kıtalarda da denenebilr... Son kıtada da:''kış ola yaz'' olabilir mi ?...Sevgi ve saygılar...Şiirle...
ÖZÜNDEKİ EMEĞİNDEKİ YUREĞİ BİZE PAYLAŞTIĞIN CEVERİ CAN GUNULDEN OKUR HAK İLE PUANIMIZ TAMDIR SEVGİLER OLSUN ÖMÜRLER UZUN OLSUN KALEMİNİZ BOL OLSUN SEVGİLER SEYİT KAZİM ,özüne sağlık SAYIN OZANIM COK ANLAMLI COK EMEK DOLU,,
''yolu doldurur bakış.......*bakışın
bir türkü serinliği.........*serinliğidir
içimizi hoş ede
soluk alışı bile'' .............*alışımı , şeklinde daha mı bir güzel oldu !?...
Mümkün olduğunca sözcükleri eksiz kullanmak şiire yakışıyor diyorum...Diğer kıtalarda da denenebilr...
Son kıtada da:''kış ola yaz'' olabilir mi ?...Sevgi ve saygılar...Şiirle...