(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDE DEVA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDE DEVA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir de derler dil etkiler yılanı Acı tatlı ne dedimse olmadı....
Eh! be Fikret kardeşim .... bu söze ne denir ki.... Bence işte tam burası sözün bittiği yer.... Saygılar....
(Gel dostum, saklama kendini benden, bak senin de kan damlıyor yüreğinden hiç olası yok mu ? Irakları yakın etmenin yüreklerimizin sıcaklığında buzları eritmenin.... ) " Dostun köyüne giden yol uzak değildir..."
dostluklara riya karışmış.artık çıkar ilişkileri olan dostluklar revaçta.kaleminize yüreğinize sağlık anlatılmak istenen mesaj çok açık ve net.saygılarımla
Eşe dosta kendim için yol sordum Akıl veren dostları ev almadı Fırsat bulup dertlerimden dem vurdum Mekânımda birden kimse kalmadı
Madem dostuz bu nasıl bir çelişki Hangi bağla kurulmuş bu ilişki Sahte imiş hepsindeki gülüş ki Biri çıkıp derde merhem çalmadı
Öğretici dizelerdi değerli kalem. Tebrik ederim şiirlerinizde genellikle topluma nasihat içeren ibret verici konuları işliyorsunuz. Saygı ve selamlarımla...
Dost dediğin dostluk yapar duyulmaz Darda yoksa o dost dosttan sayılmaz Bu kıssadan hisse aldı şu Yılmaz Ders defteri demek henüz dolmadı
Ders defteri hiç dolmaz dostum...Menfaat denilen şeyi başı üzerinde taşıyanlar o defteri çotaan attılar. Ama aynı menfaatı ayaklarının altına alanların o defteri hiç bir zaman dolmaz. Varsın dolmasın... Namussuz etiketi ile yaşamaktan çok iyidir.
Bir de derler dil etkiler yılanı
Acı tatlı ne dedimse olmadı....
Eh! be Fikret kardeşim .... bu söze ne denir ki.... Bence işte tam burası sözün bittiği yer.... Saygılar....
(Gel dostum, saklama kendini benden,
bak senin de kan damlıyor yüreğinden
hiç olası yok mu ? Irakları yakın etmenin
yüreklerimizin sıcaklığında buzları eritmenin.... ) " Dostun köyüne giden yol uzak değildir..."
(Gerçek dostluklara.... Sevgiyle , Saygıyla.... )