(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SONBAHAR ZAMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SONBAHAR ZAMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sonbahar içinde bir daha hüzünlenir Gelir bütün acılar yüreğinde demlenir
Bir sigara yakarsın seninle gelen olmaz Döner şöyle bakarsın seninle gelen olmaz
Her sonbahar içinde bir daha hüzünlenir Gelir bütün acılar yüreğinde demlenir
MALESEF Kİ GERÇEKLER ACIDIR.HAYATIN GERÇEĞİNİ GÖREN,İNSANA İNSAN GİBİ DEĞER VEREN KULLARDAN EYLESİN MEVLAM GARDAŞIM BENDE ÖYLE DEMİŞTİM.SONBAHAR RÜZGARLARI ÜŞÜTÜR BENİ
Hazan yelleri şu gönülde eserken, Geçmişi bu günü düşünmekteyim Umutsuzluk çöktü şakaklarıma, Sonbahar rüzgârları üşütür beni...
Vuslatı ararken yitik düşler/de, Hüzün dolar gönle iliklere/de Korkulu rüyâdan uyanır gibi, Sonbahar rüzgârları üşütür beni...
Ömür dağım usul usul çökerken, Gönül ırmağım bak kurudu erken. Ha bu gün,ha yarın gelecek derken, Sonbahar rüzgârları üşütür beni...
Ne zaman uğrasa,sevda bağıma, Takılır kaderim hep ayağıma.! Bağırsam,çağırsam paralansamda, Sonbahar rüzgârları üşütür beni
Ümid/ler kalmadı,SANA figanım, Neşeden eser yok,hüzün her anım. Sensizlikle geçti onca zamanım Sonbahar rüzgârları üşütür beni...
DURAK’ım faydasız artık pişmanlık Tek gördüğüm senden bana düşmanlık Anladım ki bitmiş yâr/lik,yâren/lik Bende yavaş,yavaş çözülmekteyim
Gönül gözünüzden ruhumuza damlayan anlatılar sözcüklerinizin yalın keyfiyle daha bir anlaşılır dost. Şiire ilham olan yorumunuzla ve destelenmiş sevilerinizle sizi okumak ve dinlemek harika bir an. Teşekkürler.
aldı götürdü