(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sazan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sazan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili KEÇE, Her zamanki gibi MÜKEMMEL bir paylaşım sundunuz bizlere. Yazılı paylaşımlarınızın takipçisiyim her zaman yazamasam da. Saygılarımla efendim.
Bu apayrı bir tarz...Ve çok güzeldi...Allah rahmet eylesin temiz bir siyasetçimizdi.İyiler çok yaşamıyor nedense.Allah bizden daha çok sevip yanına alıyor sanırım...Kutlarım.Selam ve Saygımla...
Rahmetliyi tanımış(Tokat valiliği sırasında)ve dernek faaliyeti çerçevesinde kendisiyle çalışma imkanı bulmuş olmayı hayatımın en önemli şanslarından sayarım...Şiirin,diğer şiirlerinizde olduğu gibi kendini hissettiren orjinalitesi, ithaf edilen değerli insanla birlikte daha da katlanmış, kıymetlenmiş...O yalnız sazanları değil, hepimizi şaşırttı...Sizin şiirlerinizde de bu özellik var genelde.. Tebrik ediyorum...
azzeki tarafından 9/25/2007 2:15:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her zamanki gibi MÜKEMMEL bir paylaşım sundunuz bizlere.
Yazılı paylaşımlarınızın takipçisiyim her zaman yazamasam da.
Saygılarımla efendim.