(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elvedâ İstanbul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elvedâ İstanbul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstanbul... tarihi boyunca kim bilir kaç aşkı yaşattı bağrında. Kaç asır yıprattı soğuk dalgaları arasında. Bir müddet önce bende İstanbul için " Vakit Artık Tamam Yol ver İstanbul" demiş ve çıkmıştım. Bu şehire daha çok şiir yazılacak kıyamete kadar. Safure hanım kutluyorum şiirinizi ve bu güzel sözlerin sızdığı yüreğinizi. Baki selam ve saygımla...
Gitmeden son kez baktım sana Süreyyâ Tepelerinden doya doya Gözlerimden aktı ah-û güzelliğin Elvedâ çeşm-i bülbülüm İstanbul!
Ne sevdalar yaşadım seninle Kavruldu gönül kor ateşlerde İsmi saklı kâlbimin bir köşesinde Elvedâ hasretler bıraktığım İstanbul!
Sensiz nasıl geçecek yıllarım Üşüyor eylülüm son baharlarım Boynunu büktü mor sümbüllerim Elvedâ hazan çiceğim İstanbul!
Hatrına düşer mi sevmelerim Yüreğimi yakan yaşanmışlarım Hüzünlerime yağan lapa lapa karların Elvedâ yalnızlığımın arkadaşı İstanbul!
---------------- İnsanoğlu yaşadığı yerden ayrılırken elbette yüreğe hazan verir Gidişin vara birgün de dönüşün olacak üzülmeyiniz Yaşamanın gereği ne ise o olacak...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Tebriklerimle...
Mevlüt GÖZDE tarafından 12/20/2012 11:39:37 PM zamanında düzenlenmiştir.