(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİMİZLE SEÇTİK BİZ BU DENSİZİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİMİZLE SEÇTİK BİZ BU DENSİZİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler; Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler... Künyeni almak için, partiye ettim telefon: Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler!..
Aynen öyle işte...Değişen bir şey yok hep aynı...Bir arkadaş anlatmıştı: İnsanlar üç kısma ayrılırmış Öndekiler, arkadakiler ve ortadakiler.....Öndekiler hep :: Düzen değişsin dermiş...Arkadakiler: Yahu boşverin ben halimden memnunum....Ortadakiler de benim için farketmiyor .....Anlamışsındır sanırım...Biz o ortadakilerdeniz hep.....
bakıyorumda kimse seçmemiş..bende seçmedim yahu kim verdi bu kadar oyu..sanki daha önce seçtiklerimiz ne verdi ki..çok iyiyi ne zaman bulacağız bilmem...şiir çok güzeldi.kutlarım. selam ve saygımla.
karadereli tarafından 11/22/2011 10:18:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler;
Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler...
Künyeni almak için, partiye ettim telefon:
Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler!..
Aynen öyle işte...Değişen bir şey yok hep aynı...Bir arkadaş anlatmıştı: İnsanlar üç kısma ayrılırmış Öndekiler, arkadakiler ve ortadakiler.....Öndekiler hep :: Düzen değişsin dermiş...Arkadakiler: Yahu boşverin ben halimden memnunum....Ortadakiler de benim için farketmiyor .....Anlamışsındır sanırım...Biz o ortadakilerdeniz hep.....
Selam ve saygılarımla.