Aşkın kapısıdır göz, çok derin bakacaksın Kalbe kadar inmeli, damardan akacaksın Hayat tozpembe iken; yıldırımlar çakmalı En ufak ayrılıkta, gemileri yakacaksın.
Bir aşk sözde kalırsa, fitne fesat ekersin Gelen giden savurur, boşa kürek çekersin Aşk olmazı oldurmaktır, kalbe aşk doldurmaktır Aşk ve aşk alamazsan, mezara bayrak dikersin.
Sadece bir kez sevdim, tarih bir daha yazmaz Senden sonrası tufan, sular bir daha azmaz Çıkış yolu kapalı, aşktan saptın sapalı Gidişinle aşk öldü, aşk mezar bile kazmaz.
Resimde mağrur iken, yıktın tüm dağlarımı Önce sana bağladın, aşk deldi ağlarımı Tek taraflı sevmişim, bu bir kara sevdadır Aşk’a inat sevişmeler, çözmedi bağlarımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'a İnat Sevişmeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'a İnat Sevişmeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın kapısıdır göz, çok derin bakacaksın Kalbe kadar inmeli, damardan akacaksın Hayat tozpembe iken; yıldırımlar çakmalı En ufak ayrılıkta, gemileri yakacaksın. çok hoş di,zeler..
Aşk güzel şey, acı vermeseydi
Sevmek güzel şey, keşke karşılık bulsaydı
Kalbin kapıları açılsın güzeldir,
Giren söküp atmasaydı...
Dizeler Aşk'a aşık edip, kalbi karıp sevgiyle, sonra parçalıyor terkedişle...
Güzeldi dizeler... Yüreğe sağlık...