ilk mektep çocuklarının tatlı telaşı bitmiş gün inmiş perdelerden çiçeklerden bahar düşmüş kim bilir kaçıncı kasımdan göçü seyretti bu gözler yaşamak alışmak demek yolculuklara.. yaşamak alışmak..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaşamak.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşamak.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk mektep çocuklarının tatlı telaşı bitmiş gün inmiş perdelerden çiçeklerden bahar düşmüş kim bilir kaçıncı kasımdan göçü seyretti bu gözler yaşamak alışmak demek yolculuklara.. yaşamak alışmak.. .....
O yolculuklar sevdiğinle olmalı.. Aşk kokmalı buram buram..
Bir doğmak,bir bitmek arasında tüm olup bitenlere alışmak/anlaşmak .. Değilse Zor zenaat yaşamak.. Tüm yoculuklara, inişlere,yokuşlara ,zorluklara acılara, hüzünlere... varlara,yoklara /azlara çoklara alışmak ..
Şiir tuttu da elimden beni de alıştırmalara götürdü birden .. Güzel di, doğruydu ve anlaşılırdı .
Kutluyorum Değerli Şair Nurşen Hanım sizi, Selam ve saygılarımla..
tatlı telaşı bitmiş
gün
inmiş perdelerden
çiçeklerden
bahar düşmüş
kim bilir
kaçıncı kasımdan
göçü seyretti
bu gözler
yaşamak
alışmak demek
yolculuklara..
yaşamak
alışmak..
.....
O yolculuklar sevdiğinle olmalı..
Aşk kokmalı buram buram..