(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne acılar gördüm geçirdim Ne dostlar tanıdım yitirdim Ne sevdalar erdim eriştim Ne aşklar girdim bitirdim
Ama sana olan; Acımı dindiremedim Kaybını sindiremedim Kendimi yenemedim Gönlümü geçemedim Sana sevgimi saygımı verdim Hiç bitmez bitemezde eminim Dost.
22.11.2011 Seyfi Yiğit
Demiş gitmiş yürek duygu sağanağında bir zaman içinde KUTLARIM..KATILIYORUMDA .. Böylesi acı hiç DİNMEZ Bu sevda saygı özlem hasret hiç BİTMEZ .. İLHAM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER .. Yorum diye başladım şiirselleşti ... iyide oldu HİÇ BİTMEZ TANIDIGIM zarif naif güzel olan Dostlardan biriydi .. MEKANI CENNET OLSUN .. AMİN ..
Son Damla tarafından 11/22/2011 4:40:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
sendemi bacim sendemi..bende onun yoklugunu yüregimin derinliklerinde hissediyorum.Sayfasina gittim yazdim yazdim duygularimi ama o beni duymadi.Sayfa sayfa aradim onu ama yokdu.Yasdigima basimi koyunca el acip dua ederken onun isminide zikrediyorum ve eminim beni duyuyordur.ruhuna hediye ediyorum dualarimi.Allahim cennet mekani etsin insallah..hatirlattin bacim duygularin katiliyorum ve snein o duyarli yüreginden kocaman öpüyorum..Allahim sabrimizi versin..selam ve sevgiler bacim.
Sayfalarda seni aradım Boş gözlerle... Düşüm oldun geceleri Ürpertti mısralar Adını derin işledim Kalbimle oyaladım Unutmam unutamam seni hiç Bitmez --------------- Gül ve karanfil gibi koku saçan bir şiir okudum.Kutlarım.Sevgi ve saygılarımla...
Sayfalarda seni aradım Boş gözlerle... Düşüm oldun geceleri Ürpertti mısralar Adını derin işledim Kalbimle oyaladım Unutmam unutamam seni hiç Bitmez , emeğine özüne sağlık canadn tebrik ederim,
Giden dostun ardından duyulan büyük acı ve hiç bitmeyecek, dinmeyecek özlem dolu bir yürek sesiydi...O güzel yüreği, kalemi ben de arıyorum sayfalarda... Dost yüreğinize, kaleminize sağlık. Saygı ve selamlarımla.
Ahde vefa dolu kalbinizi en kalbi duygularla kutluyorum Güler hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...