(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ATEŞİYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ATEŞİYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben hakka aşığım sana hiç değil Aşkın aynasında hakkı görürüm Kendini bir şey sanma bunu iyi bil Aşkın ateşiyle hakka yürürüm…
...
kendini bir sey sananlarin varligi ile ama olmadan herkesin anlayip, bilemeyecegi bir his alemi ile anlamayanlarin cokca oldugu bir alemde bir lutuf gibi aslinda.
Herkesin HAKli Bir O kadarda HAKsiz oldugu bu dunyada yurumeye devam cok sukur sasmadan anlayanla ........
sevgi sunumlarimla
saygilar, selamlar kaleminize
........
YAŞAYANKELİME tarafından 11/30/2011 11:52:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gerçek aşk, YARADAN'ana duyulan aşk.Yaratılanları da YARADAN'dan ötürü sevmiyor muyuz zaten asil dost?Gidilecek her yol, uzanılacak her el, kavuşulacak her yâr BİR'e çıkar..ALLAH aşkından uzak gönül sevmesini bilmeyen, gerçek sevgiden habersiz gönüldür.Aşkın aynasında HAK'kı görmeyen göz kör, aşkın ateşinde yanmayan gönül çorak.. Kulaklar ALLAH sesini duymuyorsa sağır, dil ALLAH demiyorsa lâl olmuştur zaten.Yüreğine emeğine sağlık..Harikaydı Sevgilerimle kal BİR'e emanetsin.
Ben hakka aşığım sana hiç değil Aşkın aynasında hakkı görürüm Kendini bir şey sanma bunu iyi bil Aşkın ateşiyle hakka yürürüm…
YÜREĞİNDE ALLAH SEVGİSİ HİÇ BİTMESİN VE DE YÜREĞİMİZDEN..HELAL OLSUN DİYORUM..GERÇEK AŞKI TADANLARA SELAM OLSUN BENDEN..KALEMİNİZİ KUTLARIM.....ESEN KALINIZ
Aşkın aynasında hakkı görürüm
Kendini bir şey sanma bunu iyi bil
Aşkın ateşiyle hakka yürürüm…
...
kendini bir sey sananlarin varligi ile ama olmadan
herkesin anlayip, bilemeyecegi bir his alemi ile
anlamayanlarin cokca oldugu bir alemde
bir lutuf gibi aslinda.
Herkesin HAKli
Bir O kadarda HAKsiz oldugu bu dunyada yurumeye devam cok sukur sasmadan anlayanla ........
sevgi sunumlarimla
saygilar, selamlar kaleminize
........
YAŞAYANKELİME tarafından 11/30/2011 11:52:53 PM zamanında düzenlenmiştir.