Türkülerin en dertlisi bu işte Bağrına bir ateş düşer Yakar,yalnızlığı daha da yakar Büker boynunu,dikersin gözlerini Ağlamak en tatlı şey gelir Kopan fırtınalardan her an Sensizlik doğar Kopan fırtınalardan her an Sessizliğin doğar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERTLİ TÜRKÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERTLİ TÜRKÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkülerin en dertlisi bu işte Bağrına bir ateş düşer Yakar,yalnızlığı daha da yakar Büker boynunu,dikersin gözlerini Ağlamak en tatlı şey gelir Kopan fırtınalardan her an Sensizlik doğar Kopan fırtınalardan her an Sessizliğin doğar ------------- Ezgiler her zaman gönülleri fetheder Anıları tazeler,ofları çektirir...
Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgi ve saygılarımla...
öyle bir an gelirki türkülerin en dertlisini söyletiverir,ya da duyulan nağmeler işte bu türkü benim derdimi ancak anlatır dedirtir. bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır.ama yine de derdimi seviyorum biliyorum ki derdimi veren de beni seviyor.seviyor ki dert verip derman dilendiriyor kapısında... teşekkür ederim.
Türkülerin en dertlisi bu işte Bağrına bir ateş düşer Yakar,yalnızlığı daha da yakar Büker boynunu,dikersin gözlerini Ağlamak en tatlı şey gelir Kopan fırtınalardan her an Sensizlik doğar Kopan fırtınalardan her an Sessizliğin doğar
Doğru söylüyorsunuz. Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
HERKESİN TÜRKÜLERİNE CAN VEREN BİR İMTİHANI VAR BU DÜNYADA .YA DA BAZEN ÖYLE ACILAR YAŞANIR Kİ DERTLİ BİR TÜRKÜ OLUVERİR GÖNÜLDEN DÖKÜLEN .SELAMLARINIZA MUKABELE İLE