(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜLEYMÂNİYE (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜLEYMÂNİYE (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serde şairlik vardır vedâ edemez Soner Vedâ bahsini açar iştiyakı tez söner. Birbirinden mükemmel beyitler ile döner Edebiyat ufkunda ne ilk olur ne son er...........diyesim geldi muhterem kardeşim. Tebriklerimle birlikte muhabbet ve selâmlarımı gönderiyorum..
Bu şiiri Şiire Vedaya giriş olarak yazmıştım; daha sonra fikrim değişti. Süleymaniyeye hayranlığım vardı. Şiir olarak, Edebiyat tarihinde yeri olacak bir şiir. Basit bir şiir değil. Camiideki metafizik yönü ve fizik yönü güzel bir tasvirle anlattım. Döt minaresi olduğu için şiiri dört bölüm yaptım. Son dönem Türk edebiyatına bir şey kattığımı düşünüyorum. Yoksa emek vermem bu kadar.
Her şeyde zorluk ve hasetçiler olacaktır. Tabiatın gereği bu. Dinlerken büyük keyif alıyorum, bu bana yetiyor. Kartal Kaya köyünden, kitapsız bir yerden çıkıp böyle şiir yazmak, benim için önemli bir şey. Hiç kimse şiirimden memnun olmasa da, ben ziyadesiyle memnunum. Hiç kimseyi memnun etme çabam yok.
Bu camiinin bende büyük bir değeri olduğu için yazdım. Yoksa ne bir taltif ne de başka bir şey için yazmadım.
Vedâ bahsini açar iştiyakı tez söner.
Birbirinden mükemmel beyitler ile döner
Edebiyat ufkunda ne ilk olur ne son er...........diyesim geldi muhterem kardeşim. Tebriklerimle birlikte muhabbet ve selâmlarımı gönderiyorum..