’hattınız için devlete ödenen 1.1TL. telsiz kullanım ücreti bakiyenizden tahsil edilmiştir.’ diyor her ayın 17’sinde bu mesaj geliyor ben telefonu becerip kullanamazken neyin telsizi bu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyin telsizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyin telsizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamıyacak ne var teli siz kullanın kullanamazsanız siz bilirsiniz bakiyeden aldım onu yedim yani tarinde yedim diyor çünkü burası türkiye vereceksin demez aldım der.kutluyorum güzeldi.
cemalus tarafından 11/20/2011 11:55:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
’hattınız için devlete ödenen 1.1TL. telsiz kullanım ücreti bakiyenizden tahsil edilmiştir.’ diyor her ayın 17’sinde bu mesaj geliyor ben telefonu becerip kullanamazken neyin telsizi bu!
Adı üstünde "Telsiz" para alınınca telli oluyor, yoksa başka çaresi yok:)
Bazen müşteriler gelip "en avantajlı kart veya kontör hangisidir" diye, ben onlara "en avantajlı telefon kulanmamaktır" derim; kulanıyorsan giderine katlanmalısın.
Herkes size Hocam dediğine göre sanırım öğretmensiniz. Eğer öyle ise ve de eğer o zavallı masum, minicik çocuklara da böyle kazık soru soruyorsanız yandı çocuklar valla. Ben de diyorum bu çocuklar ne diye özel akşam liselerine kaçıyorlar...Hep sizin yüzünüzden. İnsana bu kadar kazık soru sorulur mu?
O bahsettiğiniz öğretmenin. ( Gel de Deili İbrahim olma...Bir de sövünce adama küfürbaz diyorlar )
Esma Hanım..
Bu tipler de var aramızda maalesef. Neticede biz 600.000 kişilik bir orduyuz. İçimizde çürüğe ayrılması gerekenler mutlaka vardır. Ama asıl sorun ne biliyor musunuz? Artık hiç kimse acı çekmek istemiyor. Eğitim öğretim. Öğrenci için de öğretmen için de çileli bir yoldur. Ama çile çekmek istenmiyor. Rahat, zahmetsiz, emeksiz bir şekilde olsun isteniyor her şey. Özel Akşam liseleri de işte bu talebe cevap veriyor. Rahat, zahmetsiz, emek harcamadan... Öğretmen olarak istediğiniz kadar dört dörtlük olun... Sizden talep edilen sadece diploma ( Bir kaç tanesi hariç. Onlara da adeta özel ders veriyoruz. Öyle saati 200-300 liraya değil... Aylık 750 liraya ( Bu en yüksek miktarlardan biri. Benim aylığım.. )
Nerden soktun beni bu konuya ya. Bunlar ciddi meseleler. Bana göre değil.
:) öğretmen değilim :)) Hocam kelimesi galiba lakabım oldu. :))) yoksa miniklerle bi alıp veremediğim yok.
çocklar neden akşam lisesine kaçıyolar, bi tanecik örnek vermek isterim,
derste öğretmen 'anlamayan var mı' diye sorduğunda kimseden çıt çıkmazken bir öğrencinin 'ben anlayamadım' demesi üzerine öğretmen' sen gerizekalı mısın da herkes anlıyor bir sen anlamıyorsun' derse o öğrenci okulla irtibatını kesebilir hatta akşam lisesine bile gitmeyebilir...
:)) Vallahi ben teli meli bilmem. Bana kalsa kızılderililer gibi dumanla, Yada, Turnaları kefaya alıp, beleş haberleşecem '' Telli turnam haber götür o yare'':)))))))))
Hocam bunların tellisi de batsın, telsizi de....Saygımla
insanı nasıl sömüreceklerini şaşırdılar ne yapsınlar onlarda hocam yazık kafaları karıştı ne uydursakta şu milletten para çarpsak deyi didinip duruyorlar :( bu arada geçmiş olsun eliniz yakmışsınız :( tatlı pişirirken mi oldu :==)
ona kesinti buna kesinti,lütfen yeni çıktı bu da keselim ucundan azcık estetik olur, millet heleki cahil kesim kesildiyse fazlalığı vardır diye düşünür coğunluk kesimden, mıkıs mıkıs keseriz vara yoğa yağarız,eseriz devlet baba işini bilir der susarız..
calıştığımızdan elimize kalandan çok devlete kalıyor kesintilere çalışıyoruz vesselam yazarım
Hanımefendi,önemli değil telsizi de tellisi de kessinler kafi ! Sayın bakan açıkladı ya kesilenler sonradan '' yol oluyoooorrrr, okul oluyoooorrr, sonra gene oluyooooooooorrrr, badem gözlü falan oluyoooorrrr....vs...vs... vs.... İnce sazdan dokundurmuşsunuz.Tebrik eder saygılar sunarım...
şöle izah edeyim,insan beyni telsiz frekansları üretir durmadan bunu başka biri algıladığında buna telapati yada hissetmek denir,yani evreni beynin bi şekilde meşgul eder,işte yüce devletimizde bunu bildiğinden faturanıza yansıtır ücretini,açıklayıcı olmuştur umarım,saygılar bu açıklama ücreti bi dahaki faturaya yansıyacaktır bağırmayın şimdiden...
Bi de tellisini düşün.
Zilsizi olur ya hani...
Allah muhafaza !