çok yıldızlı bir oteldeyiz akşam yemeğinde bir kedi insanlara bakıp bakıp ’Miyav miyav!’ dedi o masadan bu masaya dolaşan bir dilenci sanki kalkıp da tek kişi bir lokmacık vermedi, yanımdaki arkadaş ’Oda numaran kaç senin, imza atabiliyor musun?’ deyince güldüm, fakat içten içe üzüldüm zavallı neredeyse ayak altında ezilecek ’Haydi git!’ desem yediğim boğazıma dizilecek; ’Miyav miyav!’ kedi başka ne diyebilir, insanlardan başka kimden ne isteyebilir?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİYAV MİYAV! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİYAV MİYAV! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hilmi dost, hayvanlar hakkında gözleme dayalı çok şiir yazmışımdır. Sanırım okuma şansın olmadı. Arkadaşın muzipliğine taktın kafayı sanırım, fakat o daha çok lüks otellerde adisyon pusulasını imzalamadan yenilip içilemeyeceğine vurgu yapmıştı ironik olarak, öyle ya kedinin adı konaklama listesinde geçmiyor?! Selamlar sevgiler...
Sanırım yavruları vardı Şükran hanım, bakışları ve miyavlaması, kendim için istiyorsam namerdim, hiç insafınız yok mu bir lokmacık bir şeyler verin, yavrularım var !'' der gibiydi. Ancak yerler o kadar çok temiz ki lokmayı yere neyin üstüne koyacağınızı şaşırıyorsunuz. Tam vermeye niyetlendim,gidip büfeden bir şeyler özel olarak alacaktım, kedi başka masalarda kayboldu gitti... Selam ve saygı benden size değerli Şükran hanım.