(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazmayanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazmayanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her kışın bir yazı varmış bir de yazmayanı varmış... ------------ Doğru yanı,manası perdenin arkasında oluşudur,herkes kendisine göre yorumunu yapıyor işte...Bu dem öyle kolay değil ki bilinsin!!!!!!!!!!
Ben yazıyorum diyenlerden olamadım henüz çok erken yaş altmışbir,ama sizde pek yazma alışkanlığı yok gibi görüyorum:)) veya çok kısıtlı (Şiirlere yorum yapma alışkanlığı gibi!!!!) Bilgiye açık insan öğrenir daiama bir az daha güzele ve iyiye gitmek için öğrenmenin sonu olmadığını düşünüyorum..Kısa anlamlı mesajlar içerikli dizelerinizi tebrik eder saygılar sunarım efendim..
En iyisi bu...Aksi takdirde Rodin usta adamın heykelini yapıyor. Hadi heykelinin yapılması iyi bir şey de götürüp Bakırköy de Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi denilen o sinir bozucu yere koyuyorlar. Şöyle Meydana koysalar...
Ben bence kızmışsın birşeylere.Yazma yanı derken yazma zamanı demek istemişsin.Benden kaçmaz.Tamam arkadaşım zamanını bekle.Hem zaman karar verir .Nasıl yazacağını belkide başka şeyler yazarsın zaman açımına uğrar zaman içinde.
derler ki kışın bazı mahlükat uykuya yatar ne yer ne içer ne gezer ne yazar benim gibi... havalar soğudukça elim kalemden uzaklaşıyor bir kelime yazmak bir yük odun sırtlamak gibi geliyor. haaa bi de tersi var tabi ki; her yazın da bir kişi var bazen bir kaç kişi olsa da aslen bir kişi var ve sizi tebrik ediyorum zeka kokulu şiirleriniz sebebiyle bayramınızı kutlar esenlikler dilerim.
bak burda faka bastın esma sultan.. her kışın bi yazı varmış diyon..yazı varsa yazılmıştır ki yazı olmuş:) yazı yazıldıysa yazan biri varmış ki yazı olmuş... yazı kendiliğinden yazılamayacağına göre... hem; kış la yazı arasında nasıl bi ilişki kurdun anlayamadım..? biri kış..diğeri tükenmez kalem... yaz dım gitti.. :))
bizim bahçeye diktim ben kendi heykelimi... raporumu da asdım boynuna... gelen geçen bi dua ediyor... sonra da tükürüp gidiyor nedense anlayamadım:)..?!
........................Bu yazın her kışın bir yazı varmış bir de yazısızı sözlü olanı varmış .......................Böle olsa
Nasıl olurdu acaba ? *************************************** Erzurum dağları kar ile boran Aldı yüreğimi dert ile verem SİZDE BULUNMAZ MI BİR KURŞUN KALEM YAZAM ARZUHALİM, yare gönderem
Uy beni beni beni de belalım beni Satarım bu canı da alırım seni Çıkayım dağlara da kurt yesin beni
Dört yanımı gurbet sardı tel ile Yaslı yaslı bayram yaptım el ile Göz göz oldu yaralarım dil ile Yaramı sarmaya derman bulamam
Uy beni beni beni de belalım beni Satarım bu canı da alırım seni Çıkayım dağlara da kurt yesin beni *********************************************************Ya sabah sabah ağlatır bu şimdi
BİR SEVGİ İSTİYORUM
Yılları durduracak, güneşi doğduracak
Dünyamı dolduracak, bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek, ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek bir sevgi istiyorum
Halimi anlayacak, derdime katlanacak
Benimle ağlayacak sevgili istiyorum
deli gibi sevecek, ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek bir sevgi istiyorum ****************************************************Haydi Sanat güneşinden,Zeki'den gelsin bu güzel şarkı