(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim haksız! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim haksız! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yerdeki karıncadan denizdeki martıya gökteki yıldıza kadar herkes haklı kim haksız! -------- Sömüren,fakir fukaranın hakını yiyen,düzeni bozan yönetici,adeleti yok eden adeletsiz kararı veren,ezdiren,hak yiyen herkes haksız...Anımsamıyorum ki daha neler neler....
Kim kendinin haklı olduğunu söylüyorsa o "haksız" olabilir. Haksızlık hakkını kullanan biri de olabilir. Ve her "haksız" hak aramak adına haksızlık yapar. Katliam yapanlar,zulüm dağıtanlar her zaman "hak" arama adına ,adalet dağıtmak adına eylem yapmışlar. Hiç bir zalim "biraz kadın çocuk katledelim de aksiyon olsun " dememiştir. Daima zulümlerini "nesilleri ve ırkları korumak,dini duyguları coşturmak ve halklarını korumak adına yapmışlar. E şimdi kim haklı kim haksız dersek... Ölen daima haksız olur. Öldüren de kahraman olup yırtar. Yakın zamanda bir sürü kadın katledildi. hangisi "haksız " yere öldürüldü. Katillere sorsanız o kadar haklı sebepler i vardır ki. Bir çoğu "namusların" veya "şereflerini" kurtarmış olmanın haklı(!) gururu içindedir. Karıncaya demişler "Neden boynun kalın?" Karınca " Ya sen onu deveye sor " demiş. Saygılarımı kabul ediniz.
ya sadece mahcup olurum diye söylemedim..o kadar laftan önce genellikle döver sonra söylerdi... doğrusu senin dediğin gibi "iyi dövmemişti " o gün..bi iki şamar bana leblebi gibi geldiydi..
he yaa...kısmetin oldu mu tuvalette bile buluyo ... ya hep o zamanlar "acaba adam tufaletini yapıp mı öldü yapmadan mı ?" diye düşünürdüm... bi gün okuldan geldim..babama sordum..bana bi kızdı "ben adamın...." bişiler dedi. ya hala aklıma gelince bi fena olurum...
sen gülmekten ölürsün ama o zaman neden işlemiyo diye kavga çıkyodu... bi Muhtar vardı mermileri "pırpır Hoca "ya okutuyodu... belediye tuvaletinde kemerini çözünce silah yere düşüp ateş aldı ...karnından giren mermi sırtından çıktı öldü...
çoook ..ay pardon estaafirulla yani... bizim yazlık sinemada --ilçede--- Cuney Tarkına yardım etmek için sinema perdesine silah sıkanlar bile olurdu... Hani Kanije kalesi fetholunurken çorbada bizim de kızımız olsun babından... Sinemacı "Sayın seyirciler bu kafirlere silah işlemiyo....sadece kılıçlan ölüyolar...nafile mermi yakmayın" diye anons ederdi...poli de boşaltırdı salonu..ah gibi asıl salak nasıl olur gör bak.
kurda neden boynun kalın demişler ..., hakkaten yaaaa... ya oküze ne demişler sahi. onun boynu da kalın.. yaradılanı "hoş" görürüm... yıllardır... yemediğim kazık kalmadı. :))))
"Neden boynun kalın?" diye benim bildiğim kadarıyla kurda sormuşlar,o da kendi işimi kendim yaparım da ondan kalın demişmiş.Yaradılanı hoş gör yaradandan ötürü desm o da olmuyor ki.Neyse hep haklı ve masum olmak dileklerimle..Hoşça kalın.Esma Hanım sağolsun...
Hee bu deveye demişler ki "karınca dedi ki neden boynun kalın dedik bizi sana gönderdi" deve " bre saf herifler o soru bi kere ' deveye neden boynun eğri demişler' olucak" bozulmuşlar tabii soruyu soranlar.
karıncadan
denizdeki
martıya
gökteki
yıldıza kadar
herkes haklı
kim haksız!
--------
Sömüren,fakir fukaranın hakını yiyen,düzeni bozan yönetici,adeleti yok eden adeletsiz kararı veren,ezdiren,hak yiyen herkes haksız...Anımsamıyorum ki daha neler neler....
Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgilerimle...