Kendini ne sanırsın, beni nasıl tanırsın Aşk nedir bilmezleri, meşk arısı sanırsın Gözlerin dik bakıyor, bülbül gibi şakıyor Dile destan çiçeksin, gören böcek anırsın.
Beni hiç anlamadın, boşu boşuna baktım Yağmur damlası oldum, zirveden sana aktım Kaderim oyun oynar, bu yüzden kanım kaynar Sana çok şey söyledim, aşk’ a ağıtlar yaktım.
Seni görenler desin, bakın güzele bakın Sana sarıldıkça ben, aşk aktı akın akın Sonrası nankör işi, kaçtı sen gibi dişi Merhamet etme sakın, pişman olman çok yakın.
Bu aşk meltemsi eser, kalbimi içten keser Yeşil gözlü şımarık, donuk yüzün buz keser Seni çok seven bu kalp, aşk döker her yerinden Beni yerlere serdi, sana ait bu eser.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'a Ağıtlar Yaktım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'a Ağıtlar Yaktım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aşk meltemsi eser, kalbimi içten keser Yeşil gözlü şımarık, donuk yüzün buz keser Seni çok seven bu kalp, aşk döker her yerinden Beni yerlere serdi, sana ait bu eser
döken gönül ve yazan kalem daim olsun.