(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gururum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gururum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akın bey aşkın olduğu yerde gurur falan zaten ayaklar altında oluyor gerçek aşktada gurur söz konusu zaten olamaz kutlarım gönül diliniz hiç susmasın saygılar.
seni rahatsız eden şeyi bir nesne olarak örneğin ayakkabının içine düşen küçük bir taş gibi düşün varsın rahatsız etsin seni işte bu fedakarlıktır!sevda da her türlü fedakârlığı göze almak degilmidir çoğu kez!
bence aşk uğruna sevda uğruna gurur sineye gömülmeli hesapsızca!sevdada onur şeref degildir gurur...başka birşeye bürünür belki kendini beğenmeye yada kibire....ama sevda ise böyle birşeyi kabul etmez!bence tekrar geri dönmekle iyi yapmışsın...derin anlamları olan insanı düşündüren şiirin güzel yüreğine sağlık...---SILa---
döndünde mutsuzsan normaldir bu rahatsız oluş...daha çok alternatif sayabilirim...ama ben çok güzel şiirinizi tebrik edeyim...saygı ve sevgiyle kalın...
Sevdanın karşısında bazen gururu düşünemiyor insan sevgili dostum o rahatsız eden yüreğindeki çırpınışların heyecanların ayaklarına yayılmasıdır..Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
tekrar döndüğüm
günden beri,
rahatsız ediyor,
ayağımın altında
bir şey beni.
orhan veli tadı aldım şiirden...tebrikler...