(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN VURGUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN VURGUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kana kana baksa, kanar Züleyha, Yana yana baksa, yanar münteha, Kanayıp yanmaya müstahak reha, Ölümsüz yaşamdır, aşkın vurgusu.
****************************** Aşka dair ve sair duyguların kıta kıta yansımaları muhteşemdi.. Çok beğeni ve takdirlerim sonsuz!.. Kutluyorum kaleminizi...
sağolasın değerli İlyas Kardeşim selam ve duam ile çok teşekkürler ederim
Amin.. Rabbim tüm şer-kötülüklerden muhafaza eylesin rahmetinden-iman selâmetinden seni de bizleri de ayırmasın inşaAllah Allah(cc) razı olsun kardeşim..
Sorana maşuğum, diyorsan eğer, Hak manâya kapı, açmaya değer, Bakmadan zatına, batında meğer, Ölümsüz yaşamdır, aşkın vurgusu. çok güzel şiir..tebrikler.selam ve saygımla.
Dizesinde tümlenen eserin kapsadığı anlam öylesine derin bir seslenişe ev sahipliği yapmış ki. Muhakkak ki burda sayın şair dostun burda imlediği aşk beşeri değil ilahi aşk.Yaradana yakışır bir kul olmanın çerçevesini ve içini insan fıtratına yaraşır gerçek güzellik ve olgularla doldurmuş olmasının esere verdiği ağırlık ve okuruna yansıyan anlamın değeri tartışmasız; şairin yetkinliğinin göstergesi .
Teşekkürler bu güzelliği paylaşarak nasiplenmemizi sağladığınız için.
Gönülden kutlarım efendim.Anlamlı eserinizi ve yön veren yüreğinizi.Selam ve saygılarımla.
sağolunuz Şükran Hanım Kardeşim selam ve duam ile çok teşekkürler ederim
yetkinlik için...est. efendim..iltifat buyurmuşsunuz..gayretimize dualarınızı umar-bekleriz..güzel yorum/katkınız için eyvallah çok sağolunuz değerli kardeşim..saygımla
Abdurrahim karakoç'un şiirlerini anımsattı güzel dizeleriniz bana. Gerçeği tüm yalınlığıyla önümüze sunan kalemi ve değerli eserini kutluyorum. Esen kalın...