(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HARÇ BİTTİ YAPİ PAYDOS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HARÇ BİTTİ YAPİ PAYDOS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harç bitmemiş ve yapıya paydos derken aslında bir başka boyuta taşınmıştır aşk, ki bence esas boyutudur o içtedir, daha derine çekilmiştir, daha çok yakacaktır... Ve mezar bir bakıma ebedi hayatın başladığı yerdir; görünürde ölü diyarıdır belki, ancak biz farklı boyur dedik ya işte ebediyete geçiş aşkın yaşanacağı esas boyut odur... Şiiri siz yazdınız ama ben böyle anladım... Selam ve saygılarımı bıraktım...
Karar kesin.... Kırıldı kalem.... Verildi ceza... Af yok...
Mezar taşına bir gül bıraktım. Çok şey saklar mezar taşı.
Her şeyden önce ibret vesikalarıdır mezar taşları. Neydim, ne oldum diyenlere ne olacağım hatırlatıcısıdır. Görüp, düşünüp ibret alanlara selam olsun....
...... Harç bitti yapı paydos. Elveda aşk. .................. Dost kalem,Elveda aşk desekte olmuyor.Biz kaçsak aşk buluyo..Aşksız bitkisel hayatta düşünülemez ki..!Bir kere yürek sevmeye alışmış.Rotar yap,yok sayda diyemiyoruz.Acıda olsa aşk hanceri ilya ki istiyoruz. Sevdaya bulaşmaya gör.. Severek okudum.Yüreğine sağlık.Kalemin daim olsun. Saygılarımla.
MEZAR TAŞI ÇOK ŞEYLER SAKLAR.SADECE ADI SOYADI,DOĞUM VE AYRILIŞ TARİHİ...SADECE BUNDAN İBARET DEĞİL YAŞAM.ANCAK ORAYA BUNLAR YAZILIR,ASIL DEFTERE İSE NEYİ NASIL YAPTIKLARIMIZ...TEBRİK EDERİM. AYRICA PEMBE VE DİĞER RENKLER YAŞAMIN BİRER PARÇASIDIR,O RENKLERİ GÖREBİLENE...
Silahın menzinlinde aşk yok. Sevda kanadı,aşk intahar etti.
Karar kesin.... Kırıldı kalem.... Verildi ceza... Af yok...
Mezar taşına bir gül bıraktım. Çok şey saklar mezar taşı.
Harç bitti yapı paydos. Elveda aşk.
gönül öyle bir şey ki bitti derken başlamasını dilediğinin farkına varamaz dost...kutlarım kıssa öz ama çok güzel bir şiir...sevgilerim o güzel yürek sesine...
şairler ancak kendi kalemini kıracak kadar cesurdur başkasınkini degil. her aşkın davasında kendisini suçlu bulur.çünkü elle tutulur bir delil yoktur ortada. kendisinden başka kırmak yok kaleme devam
Saygıdeğer Janet hanım efendi kardeşim o duyarlı yüreğine emeğine edip kalemine sağlık ,nefis anlatımıyla hüzünlüde olsa bile harika bir şiir okudum yürekten kutlarım harikasınız yürek sesiniz daim olsun , hüzünlerin ve dönüşsüz vedaların şiirlerde kalması dileğimle kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
hiç bir zaman zorla bir şey olmaz sevgi ve aşk ta öyledir kapris ve balon gibi hava doluysa yaşanan aşkta ineyi batırıp patlatıp havası sönük halde bırakıp eyvalah diyecek demezse her zaman sürünmeye mahkumdür hiç kimse kimse için ölmez bir aşk batarsa bir aşk doğar yaşam her zaman için devam ediyor anlam dolu şiirinize yürekten tebrikler kaleminiz daim olsun saygılarımla JANET hanım
Çok güzel bir vedaydı aşka tebrik ederim bir yazı okudum şöyle demişti yazar (( olmayan sevgiliyi beklemek aşkı utandırmaktır )) bazen aşkı utandırmak lazım saygımla...
Bir tek sen gittin
İçimde kaldı her şey
...
Merhaba yalnızlığım
Merhaba mey
Çok çok güzel bir şiir okudum dost şairim.