İmam AliŞiirin hikayesini görmek için tıklayın "İslamiyet Allah, Peygamber ve Ehli Sünnet olan Ehl-i Beyt ile bir bütündür" diyen gerçek Müslümanlardır Fellah Nusayriler. "İlim Şehri"ne açılan bir kapı olan Hazreti Ali, bu mübarek günde bir güneş misali doğmuştur; Bugün, İmamları Ehl-i Beyt soyundan gelen ve On İki İmam’a sıkı sıkıya bağlı olan Fellah Nusayriler tarafından bir Bayram (Kadir Bayramı) olarak kutlanır. Namaz kadınlara farz olmayıp sadece erkekler tarfından yerine getirilir. Kadınlar sadece önce Kelime-i Şehadet ve sonra ’Fatiha’ suresini okumak suretiyle dua ederler. Fellah Nusayriler hem Sünni hem de Alevi mezhebini kapsamaktadır. İslamın tüm şartlarına bağlıdırlar. İnanışa göre; Bu mübarek günde ’Cehennem’ ateşi sönük kalır. Bugün vefât edenler direkt Cennet’ e gider... Gün boyunca; Kur’an-ı Kerim hatmi okunur, kurbanlar kesilir, namazlar kılınır, zekatlar verilir, bohur yakılarak kabristan ve Evliyalar (Yatırlar) ziyaret edilerek bizi yaratan Allah’a ve Hz. Muhammed (SAV) ile Hz. Fatma, Hz. Hasan ve Hz. Hüseyin’den oluşan ve Ehl-i Sünnet olarak kabul edilen Ehl-i Beyt’ine dualar edilir; kısacası mümkünse bu mübarek günde iş yapılmaz sadece ve sadece ibadet edilir... Tek Yürek İslam Türkiye Demektir Anadolu..! Tüm İslam Aleminin Kadir Bayramı Kutlu Olsun...
Şefaat, Ya Allah Ya Muhammed Ya Ali..! El Fatihaaaa..! 13 Kasım 2001 Mersin Bu bir çağrıdır size, kâfirler gelsin dize |
rabbime şükürler olsunki bu günlere erdirdi
saygılarımla herdaim