(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
11/11/11 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
11/11/11 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atatürk'ün sofrasında hararetli bir tartışma var. Konu sıfır. Maarif Vekili Hasan Ali Yücel, heyecanla sıfırın hiç bir değeri olmadığını anşatıyor. Yarım saat kadar bu konuda konuştuktan sonra Atatürk söze giriyor. Cebinden bir kağıt çıkarıp kalemle bir tane 0 yazıyor ve soruyor ? - Ne bu Hasan Ali Yücel cevap veriyor -Sıfır -Değeri ne kadar peki - Hiç bir değeri yoktur efendim. Sıfırın sol yanına 1 rakamı koyuyor. -Şimdi okuyun - On efendim. Bir tanesi bile solundaki rakamı on kat arttıran bir rakam nasıl olur da hiç olur? Sayın bakan şimdi hiçi tarif edin madem. - Paşam anladım ki hiç benmişim.
Bu özel olan günde A Milli Fotbol takımımız kendi sahamızda yaptığı milli futbol maçını 3- 0 mağlup olarak ve bir tek gol pozisyonu yaratamadan tamamladı ... Ne özel bir gün müş ya ... Güzel mi ? Elbette güzeldir de ... Kimler için, neye göre ? :)))
zeki olmayı seviyor insanımız
kutluyorum