(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömür kısa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömür kısa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temel idamlık bir suç işlemiş. Mahkemede hakim: - Anlat bakalım nasıl oldu olay - Tarbizondan pinduk cemiye. Tenizde pir dalga var idi bir dalga var idi... Tam üç gün Tenizde bir dalga var idi... Başka bir şey söylemiyor Temel. Dördüncü gün hakim dayanamamış. -Oğlum kısa kes de İstanbul'a gel bakalım. - Uyyy İstanbul'a celeyim de peni asasun ha.. Yok oyle yağma.
**********************************bunu da Nesrin Sipahi söylesin he :))) Ömrümce hep adım adım Her yerde seni aradım Ben kalbimden başka yerde İnan seni bulamadım
Kenarlarda köşelerde Kadehlerde şişelerde Ben kalbimden başka yerde İnan seni bulamadım ********************************************************** Bu gece son gecemiz acı günler yakında Bir ömür böyle geçti olamadık farkında At kadehi elinden bin parçaya bölünsün Dökülsün meyler yere hâtıralar gömülsün
Dolu dolu içerdik kadehlerde aşkı biz Güneş bize doğardı ne mutluyduk ikimiz At kadehi elinden bin parçaya bölünsün Dökülsün meyler yere hâtıralar gömülsün ****************************************************Gönül Akkor sölüyo güzmü geldi̇ rengi̇n soluk ne tez yaprak döktün ömrüm... hep ağlarsin boynun bükük gözyaşin deryami ömrüm......
ne tadim ne tuzum var ne yaşamakta gözüm var... bülbül gi̇bi̇ fi̇gan etmekten mi̇ çikar ömrüm...
her kuşun bi̇r yuvasi var hele bak ne sevadasi var.. yaşamaya hevesi̇ var neden tadin kaçmiş ömrüm.....
uzun etmemek
kısa kesmek lazım
ne de olsa ömür kısa
şapka çıkarıyor saygıyla selamlıyorum
kaleminiz daim olsun