Enem iki söz yazar ona da demez mi şiir. Hayır hayır ne şiiri, ben miyim şair? Kağıtlarla barışabilseydi gözyaşlarım Bu saksağan değil de belki o yazardı İki anlamlı söz dertlerime dair...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair ve Gözyaşı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair ve Gözyaşı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Enem iki söz yazar ona da demez mi şiir. Hayır hayır ne şiiri, ben miyim şair? Kağıtlarla barışabilseydi gözyaşlarım Bu saksağan değil de belki o yazardı iki anlamlı söz dertlerime dair...
Aslında bu şiir değil ama özünüzden dökülen duyguların kağıda aktarımı. Sizi ilk kez okuyorum. Nice güzel şiir paylaşımında buluşmak üzere.
Enem iki söz yazar ona da demez mi şiir. Hayır hayır ne şiiri, ben miyim şair? Kağıtlarla barışabilseydi gözyaşlarım Bu saksağan değil de belki o yazardı iki anlamlı söz dertlerime dair...
İKİ SÖZ YAZANA ELBET ŞAİR DENEMEZ AMA DUYGULARINI USTACA BÖYLECE AZ ÖZ KAĞIDA DÖKENLERİN HAKKIDIR DUYGULARINIZA SAĞLIK ANLAMLI HAKLI GÜZEL DİZELER DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORIM SAYGIMLA.
Hayır hayır ne şiiri, ben miyim şair?
Kağıtlarla barışabilseydi gözyaşlarım
Bu saksağan değil de belki o yazardı iki anlamlı söz dertlerime dair...
Aslında bu şiir değil ama özünüzden dökülen duyguların kağıda aktarımı.
Sizi ilk kez okuyorum.
Nice güzel şiir paylaşımında buluşmak üzere.