Namus düşman elinde, mal mülk kontrolden çıktı İşte böyle bir resim; toplumu yakıp yıktı Her türlü haktan mahrum; yoksun kaldık temelden Derken bir lider doğdu; düşmana kurşun sıktı.
Üç kıtaya hakimdik, hem de asırlar boyu Hak adalet dağıttık, besledik ihtiyar toyu İmrenirdi dost düşman, sonra neden bozulduk Bir bilene soralım, çok asil olsun soyu.
O tarihin çöküşü, çok büyük bir ders olsun Bir daha tarih yazmaz, yazdıran göz kör olsun Her ırk ve din barındı, ayırmadık kimseyi Ayırınca yıkıldık, bu ayrımlar son olsun.
Mavi göz bir liderle, sınırlara dayandık Atam, yoktan var ettin, biz seninle uyandık Bir güneştir On Kasım; bir daha batmayacak Ağlamak yok vatandaş; ay yıldıza boyandık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Güneştir On Kasım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Güneştir On Kasım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mavi göz bir liderle, sınırlara dayandık Atam, yoktan var ettin, biz seninle uyandık Bir güneştir On Kasım; bir daha batmayacak Ağlamak yok vatandaş; ay yıldıza boyandık
Atam, yoktan var ettin, biz seninle uyandık
Bir güneştir On Kasım; bir daha batmayacak
Ağlamak yok vatandaş; ay yıldıza boyandık
ALLAH rahmetler eylesin atamıza