(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Bayram Gibi Gelir Tatlanır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Bayram Gibi Gelir Tatlanır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anıların deryasından göz kırpıyorlar her daim ama özel günlerde bir başka. Gönüllerimizden hiç eksilir mi o gerçekten sevenlerin hayali! Nice okuyanlara derinden bir ah çektiren güzel bir seslenişti şiiriniz.Tebrik ederim hocam. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle iyi Bayramlar diliyorum...
eski bayramlarda tadın mı kaldı hele bakın nasıl bayram kutlanır ağız tadındaydın yadın mı kaldı sevincim yerinden kaça katlanır
kimler vardı şimdi elin öptüğüm abdesti alırken suyun döktüğüm saygıda sevgide yerde çöktüğüm göz gören güzellik nasıl atlanır , OZANA YAKIŞAN BİR ERDEMLİK DEHASI OLMUŞ BİLENLER BİLİR BAĞ ALTINDANKİ İNSAN HAZİNESİNE DEYİŞEN İNSANLIK ÖLEN ADETLER GELCEK NESİLERENE VERDİĞİMİZE BAĞLI KÖR EKSEK KÖR BİÇERİZ İNSAN SEVGİ BAYRAM EKSEK SEVGİ İNSAN BAYRAM BİÇERİZ SEVGİLER DOST OZANIM
Geçmiş bizim mi idi de şimdi bizim olsun! Anne baba özlemine çocukların hasreti de eklenince daha bir daralıyor göğsü insanın. Ve bu duyguları/mı çok güzel anlatmışsın be dost. Kalemine, yüreğine sağlık.
eski bayramları yad etmek gönülden geçen unutamadığımız bayramlar gidenler geri gelmiyor kalanlarda gidenleri özlüyor tebrikler değerli dost kalemin daim bayramın mübarek olsun
Hayat devam ediyor, nefes aldığımız her an her bayram güzel lakin sevdiklerimizden birilerinin yaşamdan ayrılması en kötü yanı elbette, buruk bayramlar yaşamamıza neden olur. Yüreğinize sağlık, hüzünlüydü..
Bayramınız mübarek olsun Ramazan Hocam, aileniz ve sevdiklerinizle kutlayacağınız nice bayramlar diliyorum sağlık ve huzurla gelen...
ozan efem akan göz yaşlar silse eski bayram gibi gelir tatlanır ..
değerli Öğretmenim, içeriğiyle duyumsatan ,geçmişe özlem dizelerinizi, beğeni ile okudum...nerede eski Bayramlar ? Yalın,emek verilen uyaklı dizelerle donanım. saygılarımla !