Ben geldim çocuklar, Yanık ışıklar gibi tüterek, Geldim bir kuru ekmek edasında bölünerek Yoktunuz siz, gülüşünüz gülünç Görünüşünüz esmer Çoğunuz hazin Yoktunuz
Be hey çocuklar gittiniz Erkenden dağıldı bir meydan Gittiniz ay çekildimi kararan Nehirler gibi sahipsiz
Ben geldim çocuklar, Bir yer var dönebildiğim Elimi aldığım, yüzümü kırdığım biryer; Sustunuz hiçbiriniz, Gülüşünüz eksik Renginiz yasak Çabanızdan arınan Bu meydan Bu kongre zabıtları ne ola ki ?
La hey çocuklar Havayı kazımak gibi birşeydi Geldim, çaldım kapınızı Sokakta değildiniz siz..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bürokrat Geçiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bürokrat Geçiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bikeresinde şiir yazim dedim, sonra onu bi köşeye koyup hani demlensin diyolar bende 5 ay demlenmeye bıraktım onu, demleye demleye yazim diye uğraştım, iyice demlenince okuyim dedim bide baktım ki şiirden başka herşeye benziyor :)
Bugüne kadar yazdığım en iyi ve en doğru şiir bence, çünkü o sokakların o çocuklardan temizlenmek istendiği gördüm sırf ** bi bürokrat taksim meydanından geçecekmiş diye :) kendi kirlerini örtbas etmek için o çocukları topladılar bende gücüm yettiğince dalaştım o üniformalı itlerle işte bu yüzden yazdığım tek şiir bu..
ay çekildi kanından, suya düştü vefa kınından çekilirken, söküldü güneş bir zamanlar çoktunuz bir zamanlar hepiniz çocuktunuz ben de çocuktum eski zamanlarda avuç içlerimi yokluyordum kaderim için aradığım izler gibi bulduğum hayatlar oldu şimdilerde yitik hafızamı aşındırıyorum bulamadığım her doğruyu çıkarıp kazımak için esmer gülüşlü, gülünç yüzlü insanları sayıyorum kulağımda partizan türküler ve anadilimde çığlık çığlığa bir ıslık..
şiirle kalınız