Adamın biri çıktı ben bir mehdiyim diyor Yahudiliğe cehren, hizmet ediyor Deccal Her gece de koynuna iki manken gidiyor Ninni diye okuyor Darvinʼden iki masal
Pezevenk mehdi yoktur İslam dininde hoca! O Mehdi mankenlerle inmeyecek Mekkeʼye Kanalında her akşam, açıyor Gülʼle Gonca Yonca vermek gerekir senin gibi tekeye
Mehdiʼnin nuru vardır; senin ise uçkurun »Said Nursi« adını, kirletme, bire Şeytan! Üstadın zikri varken, senin kadına kurun Cehennemliktir sen ve seninle gece yatan
Soner ÇAĞATAY (21:02) 4 Kasım 2011 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DARVİN HOCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DARVİN HOCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sahsen sizin gibi dusunemiyorum; zira onun kitaplarini okuyupta imana gelenler var; kimse inkar edemez...Ama hali hazirda biliyorum ki yanlis yoldadir...Neyse, polemige degmez; zaten o adami takip'de etmem...
Said Nursi adını kullanan bir münafık. Başka bir şey değil. İslamın içini oyuyor adam kardeşim. Dini medya ve gazeteler bu adamı buralara getirdi. Darviniz mi çökertme adı altında islamın temelleriniş oyuyor canım kardeşim.
Doğru dürüst İngilizcesi yok, nasıl Charls Darvini anlar.Onun düşüncelerini yıkar. Darvin klim bu adam kim. Hiç kimse masa başında Darvini çökertemez. Onun gibi araştırırsa ancak.
Vallahi kardeşim size şaşıyorum. Ne deyim ki ben şimdi.
İŞTE BUDUR DOSTUM ÇOK GÜZELDİ....yalnız mekkeyemi başkayeremi tartışılır çünki mekke insanın kalp kısmının tabiiridir kudüsse akıl kısmının tabiridir hz. muhammet mustafa denilen adem in zirve manası mirac günü kalbinden aklına ordanda aşkla manaya yolculuk etmiştir saygı ve hürmetlerimle bayramınız mübarek olsun..
yani mekke demek tabir ise müslüman ehli sünnet adem demektir...
..
yok,sul tarafından 11/5/2011 9:34:07 AM zamanında düzenlenmiş
yok,sul tarafından 11/5/2011 9:36:06 AM zamanında düzenlenmiştir.