(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kasım Ayını Sevmiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kasım Ayını Sevmiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç sevmem kasım ayını aslında Hep acıdır hüzünlüdür hayatımda Yine beni kırdın incittin Sen başımın talihsiz ayısın kasım
Önce sevdiğimi elimden.. Sonra babamı aldın benden Daha ne olacaksın hayatımdan Korkuyorum senden acımasız kasım ayı
----------- Babanıza Allahtan rahmet dilerim.Her ayın kendisine göre hüzünü vardır.Sakın üzüntülü düşlere dalmayınız.Üzüntü üzüntüyü yaratır.Güzel bir şiir okudum kutlarım.Sevgi ve saygılarımla...
Acımasız kasım.... Arasıra duygulara akort yapmak gerekiyor.Tüm yılın acılarını atmak, yenibaştan yaşamaya çalışmak... Hüzünleri doğuran da bizler, bunu mutluluğa dönüştürmeye çalışan yine bizler.. Hissettiedin dostum. .. Kutluyorum selam ve saygımla...
HAKLI SEBEBİNİZ VAR SEVMEMK İÇİN ALLAH RAHMET EYLESİN BABACIĞINIZA TÜM RAHMETE KAVUŞANLARIMIZA,SİZE HÜZÜN OLAN KASIM BAŞKALARINA MUTLULUK VERMİŞTİR KİM BİLİR,YILLARIN AYLARIN GÜNAHI NE KADER NE DERSE O OLUYOR DEĞERLİ DOST .HÜZÜNLENDİRDİ DİZELER HÜZÜN BİZİM İKİNCİ ADIMIZ MI NEDİR? DUYGULARINIZA KALEMİNİZE SAĞLIK ALLAH BAŞKA ACILAR GÖSTERMESİN. SAYGIMLA.
Eylül hüzün ayıdır tüm şiirler Eylül'e yazılır günahlar sevaplar, kızgınlıklar Eylül'e yüklenir. Yok aslında bir suçu bilinir de ama hep yaptığımız gibi,işin kolayına kaçmak...Başkasına bir şey yüklemek değil midir yazın dostu? Benim de rahmetli babam üniversiteyi bitirdiğim ,tayinimin çıktığı ve sevindiğim gün, yani Kasım ayının ilk haftasında beni gideceğim yere götüremeden öldü.Bu yüzden ben de sevmem Kasım ayını.Acıların ayı belki de o yüzden.Bayramınız kutlu olsun.Bugün bayram unutun lütfen acılarınızı.
Hep acıdır hüzünlüdür hayatımda
Yine beni kırdın incittin
Sen başımın talihsiz ayısın kasım
Önce sevdiğimi elimden..
Sonra babamı aldın benden
Daha ne olacaksın hayatımdan
Korkuyorum senden acımasız kasım ayı
-----------
Babanıza Allahtan rahmet dilerim.Her ayın kendisine göre hüzünü vardır.Sakın üzüntülü düşlere dalmayınız.Üzüntü üzüntüyü yaratır.Güzel bir şiir okudum kutlarım.Sevgi ve saygılarımla...