Vazgeçtim beklemekten Aşkmış, sevdaymış Hepsi palavra bunların Sen çok sevdin diye Sevildiğini ummaktır aşk Biri seni sevsin zaafı Bir ütopyam var şimdi O da sen, beni sevsen Bir aşk olsa zaafı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir aşk olsa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir aşk olsa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen de varsın bence :)) Aşk bazen geç gelir ;) sakin olmak, beklemek lazım ;) öyle damarıma basma sende ama... 2 yıl oldu bak bende uslu uslu bekliyorum :)))
Emeğe saygı diye birşey var ama değilmi... O şiiri yazandan tut, mabağacıdan satıcıya kadar birsürü insan ekmak parası kazanıyor o işten bu bir... O şiirler dediğin benim şiirlerim deniz kızı ;) burada okuduğun saçmalıklara pek benzemez :))))
:))) Valla 2 yılda 3. baskı, bu benim için beklentimin üzerinde bir traj ;) Ayrıca bulamayıp bana mesajla ulaşan ve net üzerinden satın alanları ve okuyanları saymıyorum bile hahahahah :))) kıskandın mı :))
Bir çok salak tipime bakıp karıştırıyor şiirlerimi. Sonra sohbeti ilerletip face yada msn istiyor... Daha sonrada dönüp bakmıyor şiirlere :))) Şimdi bu salalarokusa ne olur, yorum yazsa ne olur... Hiç olmasalar ne olur :))) Ben satılan kitaplardan, stemdeki abone sayılarından ve tıklaalardan ortalama nekadar okunduğumu biliyorum :)) Ve istediğim azınlığın okuması bana yetiyor da artıyor bile ;)
öyle olanlar takip edildiklerini biliyolardır da ondan:)) benim takipçim yok diyosun bu anlamda:)) vallahi ben de olmasam sayfan bomboş kalmış,naptın da kaçırdın milleti:))
:)))) Benim aslında hiç de gizlemediğim bişeydir bu :)) Ben yaşadıklarımı yazayım da insanlar beni anlasın gibi dertler gütmem :)) Ben yazarım sadece, öyle işte :)))