(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL SENİN BAŞKA İŞİN YOK MUDUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL SENİN BAŞKA İŞİN YOK MUDUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Halk şiirinin özelliklerini ustalıkla kullanmanız takdire değer,gönül neler istiyor neler bunu çok anlamlı ifade etmişsiniz..Gönlünüz hiç yorulmamış anlaşılan,Tüm güzellikleri gönlünüzce yaşarsınız umarım.Duygularınızı serbest şiir anlayışına uygun ifade ederseniz daha rahat ,daha güzel ifade edeceğinizi düşünüyorum.Kişilik olarak kalıpların,sınırların dışında bir yaşam tercihiniz var gibi.Kalıplara bağlı şiir insanı kısıtlıyor bence.
Değerli yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.. Bazen serbest de yazarım. Ama ben şiirde mutlaka bir düzen ve ahenk olması gerektiğini düşünüyorum. Bu kriterleri de; hece vezni ve ölçülerle yazmakta bulduğumu düşündüğümden bu türde yazmaya gayret ediyorum daha çok.. Bir de mutlaka seçtiğim kelimelerin Türkçe olmasına dikkat ediyorum.. Esas kısıtlama en başta burda var.[Hukukçu olmam nedeniyle arpaça ve farsça bir çok kelimenin karmaşasında boğulyorken bunları en az indirerek yazmak biraz daha zor açıkçası :))) ]
Yani bunu anlatmak oldukça zor.. Şöyle özetleyeyim.. Picasso resimleri ile klasik resimler arasındaki fark gibi geliyor bana düz şiir ile uyaklı şiir farkı...
Ama görüşünüze saygılıyım tabii ki .. Başka bir açıdan da günümüzde serbest yazan çok fazla... Hece ile yazanlar ise oldukça az ve belli kurallarına da uyulmadığından hem şekil hem anlam yönünden zayıf kalıyor kimi şiirler.. Bakalım ne kadar böyle gidebileceğiz..Hayırlısı...
Fikret bey...Sen çık o Antalya vilayetinden yoksa bu gönül üzerine daha çooook şiir yazarsın. Gönül işleri açısından tehlikeli bir şehirdir Antalya. Şiirini her zamanki gibi yine büyük bir zevkle okudum. Kalemine kalemtraş değmesin inşallah. Sevgi ve saygılarımla.