(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZRAİL KAPIMDA NÖBET TUTUYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZRAİL KAPIMDA NÖBET TUTUYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapma böyle Nöbetçi Şair'imiz. Pazartesi; Azrail'le görüşür, sizi "Serbest bırakmasını" rica ederim. Rahatınıza bakınız efendim. Sevgi ve saygılarımla: "Mutlu düşününüz, mutlu yaşayınız" diyorum, ÖZlemce...
Aman, aman Şahin Bey ölüm dendi mi benim yüreğim dayanmıyor, Allah gecinden versin, sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin inşallah...Şiir güzeldi ama, içeriği hiç hoşuma gitmedi, sevgiyle ve mutlu kal...
Korkuyu yenmenin en iyi yolu korkunun üzerine gitmektir. Bence, Azrail'i içeri davet edip bir çay ikram edin. Neden kapıda beklediğini bir sorun. Belki niyeti başkadır, sizin güzel şiirlerinizi dinlemeye gelmiştir.
Pazartesi; Azrail'le görüşür, sizi "Serbest bırakmasını" rica ederim. Rahatınıza bakınız efendim.
Sevgi ve saygılarımla: "Mutlu düşününüz, mutlu yaşayınız" diyorum, ÖZlemce...