(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nikim yok bu benim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nikim yok bu benim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ADNAN KARDEŞİM BİZ EĞİLİP BÜKÜLMEYEN ADAM OLMANIN GURURUNU DİK GEZMENİN ŞEREFİNİ TAŞIYAN DOSTLARIMIZI BİLİRİZ VE TAKDİR EDERİZ. AMA BENİM ŞİİRİMDE DE YAZDIĞIM GİBİ BAŞKA BAŞKA RUMUZ VE İSİM ALARAK MİLLETİN ETRAFINDA FİNK ATANLARA DA SÖVMEYİ BİLİRİZ. SEN DOST VE SAMİMİ BİR KARDEŞİMSİN. ADAM GİBİ ADNANSIN SEN ADNAN. SELAMLAR.
Canınız sağolsun hocam benim şiirlerin konuşacak ne yanı var ki,ben siz ve Durdu abim gibi bu işin mektebinden mezun olmuş ölçülü uyaklı ,ayaklı duraklı yazmıyorum ki ,içimden geleni içimden geldiği gibi yazıyorum..aslına bakarsanız belki şiir bile denmez ..ama madem üstünde konuşulacak bir konu olarak gördünüz bende çok teşekkür ederim .saygı sevgi ve selamlarımı sunuyorum
Havadar bir yerde çekindim ondan olmasın..Burası AMASYA -TAŞOVA BORABAY gölü bende ilk defa gördüm çok güzel bir yer dağın tepesinde balıklı bir krater gölü,biz Türklerden başka ne kadar japon varsa burayı biliyor..:((
Adnan Hocam, seni Ay'dan tanırlar, Bu kadar teferruata gerek var mı? Bu özelliklerinle yarışma da sanırlar, Merih yıldızınamı yolculuk, Yoksa bu Dünya sana dar mı? HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler... Hocam.
Gerçekten de sizi tanıdığımdan beri hep o dik duruşunuz, insanlara sevgiyle, saygıyla yaklaşımınız ve adınız gibi tertemiz oluşunuzla hareket ettiniz, heb böyle kalınız, Rabbim sizden razı olsun... Kalbi saygı ve selamlarımı bıraktım...
Güzeldi dizelerde özünüze inerek kendinizi dile getirmeniz, var olsun değerli kaleminiz Adnan Bey, güzel ve gerçekçi anlatımınızı gönülden kutluyorum..
BİZ EĞİLİP BÜKÜLMEYEN ADAM OLMANIN GURURUNU DİK GEZMENİN ŞEREFİNİ
TAŞIYAN DOSTLARIMIZI BİLİRİZ VE TAKDİR EDERİZ. AMA BENİM ŞİİRİMDE DE YAZDIĞIM GİBİ
BAŞKA BAŞKA RUMUZ VE İSİM ALARAK MİLLETİN ETRAFINDA FİNK ATANLARA DA SÖVMEYİ BİLİRİZ.
SEN DOST VE SAMİMİ BİR KARDEŞİMSİN. ADAM GİBİ ADNANSIN SEN ADNAN.
SELAMLAR.