Bu gün bir başkalık var, aklımdan çıkmıyor yâr Dağlara yağarken kar, diyecek gel beni sar Bakışları var derin, göz göze bakar solmaz Göz kırpıyor mutluluk, dilerim hüsran olmaz.
Şimdi bana çok yakın, bize çok iyi bakın Herkes hayran olacak, aşk ateşini yakın Hiç sönmesin bu ateş; aşk, nur gibi parlasın Kararmış kalpler görsün, onlar bile parlasın.
Aşk bir kez yaşanırmış, ötesi yok bilesin Karaçalılar çoktur, her mazlum aşk dilesin Yaradan aşkına sev, yaratan yanındadır Aşk alevinden korkma, aşk akan kanındadır.
Bir kez alınca tadı, gayri silinmez adı Nakış gibi işlersin, melek olur her cadı Yürekten yüreğe bak, gözler bir araç olsun Beden titrerken hazla; kalpler, aşk ile dolsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalpler Aşk ile Dolsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalpler Aşk ile Dolsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kez alınca tadı, gayri silinmez adı Nakış gibi işlersin, melek olur her cadı Yürekten yüreğe bak, gözler bir araç olsun Beden titrerken hazla; kalpler, aşk ile dolsun.
Güzel bir sevgi ve özlem şiiri olmuş yüreğinize sağlık,Kaleminize kuvvet diliyorum. Selamlar.........
Nakış gibi işlersin, melek olur her cadı
Yürekten yüreğe bak, gözler bir araç olsun
Beden titrerken hazla; kalpler, aşk ile dolsun.
Güzel bir sevgi ve özlem şiiri olmuş yüreğinize sağlık,Kaleminize kuvvet diliyorum.
Selamlar.........