Gönül Aksak ritmindeyse ömrün Yürük semai umutlarla Coşar taşar duygular. Yürekte maya Tende can Ve damarlardan Akan Kan Bir fasıl ki yaşanan Es geçmedikten sonra Ne Gam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FASIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FASIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Aksak ritmindeyse ömrün Yürük semai umutlarla Coşar taşar duygular. Yürekte maya Tende can Ve damarlardan Akan Kan Bir fasıl ki yaşanan Es geçmedikten sonra Ne Gam...
saygıdeğer hocam.hayatın anlamını sormuştum kendi kendime aylarca günlerce.her şeyi tahditsiz sorguladığım zamanlardı.herkesi kısıtlayan bize açıl ve sona var diyordu her yönde yoruluncaya mahviyete varıp teslim oluncaya kadar gidebiliyordum.izin öyleydi.her şeyi sahibine teslim etmiştim ve bana seni gerek seni diyerek yunuslarla kuşlarla taşlarla halleniyordum. hayat farkında olmaktır.dediler......................................insanları satın alan para dedim .nedir..............yoğunlaşmış emek dediler.süleymanın mührü.her kapıyı açan..... ............................muhabbetle ve hikmetlerle kalınız.mübarek ramazanla yenileniniz.