(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir ömür boyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir ömür boyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hocam bir ömür boyu sürecek. Ama direnme gücünü kaybetmek yada,hayatı gerçeklerin dışında teslimiyetçi bir zihniyetle kabul etmek Bence depremlerin en büyüğü:(((((
Marmara depreminin üzerimizdeki etkisi hala tükenmedi. Deprem duyunca artık anlayabiliyoruz yaşanan dehşeti,acıyı. Hakikatten insan bir ömür boyu türlü depremlerle karşılaşıyor. bazen yıkıntılar altından sıyrıklarla ,yaralarla kurtulsa da ,bazen kurtulamıyor hayat depreminin çöküntüsünden. Derler ki eskiler ; deprem olnca yedi adım kaçmak lazım. Hayatın depremlerinden de yedi adım kaçsak kurtulabilir miyiz acaba ? Yine de depremin insanlara "dayanışmayı-kardeşliği-başkaları için üzülmeyi ve bir şeyler yapmayı" öğrettiğine inanıyorum. Her depremde ortaya çıkan "depremzedeler" olduğu kadar "depremzadeler" de olduğunu anımsatırım. Selam ve sevgi ile.
karakaranfil tarafından 10/25/2011 10:37:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
artçı sarsıntılar iki üç ay sürecekmiş kırk atom bombası gücündeymiş deprem artçılar aylık sürse de deprem bir ömür boyu... .....Depremin aldığı canlar içimizi acıtıyor da, yitirmeye başladığımız insanlık beni ürkütüyor. .....Sevgilerimle.