(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANIŞTIR BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANIŞTIR BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Avrupaya,dünyaya açılmak niye üstadım burada nice helal süt emmiş melek gibi güzeller varken bakışları kanı kaynatıp yürek hoplatırken dışarda sevgi aramak niye Şaka bir yana harika şirin güzel bir eser olmuş kaleminize sağlık tebrik ve saygılarımla..
Daha ne olsun hocam:) Herşey gönlünüzce olsun diliyorum... Şiiri çok beğendim, aklıma şu evlendirme proğramları geldi bir an.... hiç unutmam 73 yaşında bir kadın gelmişti ve arabası mutlaka olsun demişti....Düşündüm de o yaşta araba kullanabilen var mı acaba? Şiir birçok kitleye hitap etmiş usta kalem var olun efendim...saygı ile....
Bal tadında ve bahar ılklığındaki bu şiir mükemmeldi, beğenerek ve haz alarak okudum. Dilerim yüce mevla dileklerinizi kabul etsin işallah. Kalem ve yürek var olsun.
anladığım kadar..aşağıdaki dizede işin özü..birazda esmere meyilli bir talep var...Gönlünüze göre versin AllaH.güzel dizlerdi.tebrik ediyorum.selam ve saygımla.
Tatlı dilli olsun,gülsün hep yüzü Ceylan gibi baksın sevimli gözü İçinde iyilik olsun temiz olsun özü Litvanyalı bir güzelle tanıştır beni
Eh be Adnan Hocam, sonunda Afrikayı, Fethetmişsin de haberimiz olmamış. Buralar dar gelir, hemen atla da uçağı, Orda kızlar bekliyor bekleme süresi dolmamış!
gönlünüzce olsun..