Yere göğe sığman görev vatansa, Anan kurban olsun, içimde tasa… Matemim olup da, düşürme yasa. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
İncitmez yüreğin, kuzuyu, kurdu. Ailen içine, iman doldurdu… Verdiği silahlar, haini vurdu. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
Asker olsam diye, deyip de durdun. Bekçisisin elbet, bu güzel yurdun. Kınası elinde, bekler yavuklun. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
Yetim yavru, dul eş, bırakma bana. Verdiğim emek, süt, helaldir sana. Yolunu gözlerim, kıyma anana. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
Şehide duası, bitmez hiç Türkün… Kanatlanıp uçar, gidersen bir gün, Sema’ya bakacak, gözlerim her gün. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
Bakma sen sözüme, canım evladım. Eşkıya yurduma, bastıysa adım. Vatan için ölmen, olsun muradım. Tez gel oğul tez gel bitir borcunu!
Gözlerinin içine baktıkları evlatlarını bu güzel vatan için feda eden tüm şehit analarına armağan olsun…
YORUM: ben onu bisiklete dahi bindirmezdim, başına bir kaza gelirde CANI yanar diye.. her terlediğinde sırtına sıcak havlu sarardım,üşütüp hasta olmasın diye...] ...............YozGat’Lı ŞEHİT ANASI.................
CEVAP: Yaşını bilmiyorum bacım, belki sen büyüksün, belki ben büyük, ama senin o güzel ellerinden öperim ben. Sen hepimizin anasısın, sen Türk milletinin anasısın, bizlere hariçten gazel okumak kolay, ateş düştüğü yeri yakar bacım, ateş düştüğü yeri yakar, mekanı, mekanları cennet olsun. Allah sabırlar versin. Amin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEZ GEL OĞUL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEZ GEL OĞUL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben onu bisiklete dahi bindirmezdim, başına bir kaza gelirde CANI yanar diye.. her terlediğinde sırtına sıcak havlu sarardım,üşütüp hasta olmasın diye...] ...............YozGat’Lı ŞEHİT ANASI.................
Yaşını bilmiyorum bacım, belki sen büyüksün, belki ben büyük, ama senin o güzel ellerinden öperim ben. Sen hepimizin anasısın, sen Türk milletinin anasısın, bizlere hariçten gazel okumak kolay, ateş düştüğü yeri yakar bacım, ateş düştüğü yeri yakar, mekanı, mekanları cennet olsun. Allah sabırlar versin. Amin...
ağlayarak okuyorum şuanda bu şiirini can zor çok zor hepimiz için ama ama ana babalar nasıl dayansın ? duyarlı yüreğin kalemin varolsun sevgiler saygılar
acı Ateşinin kavurduğu ana yüreklerine saygılar, sabırlar dileyerek ve de bu güzel şiirden dolayı Şairine teşekkür ederek Cümleten YÜreğimiz sağolsun diyorum. ..Saygılar.
Kaleme almış olduğunuz bu müstesna eserinizi okurken, içinde geçmekte olduğumuz hassas ve bir o kadar nazik dönemin en hassas noktalarına gayet ustaca dokunuşunuz, aziz milletimizin hislerine tercüman olmuştur.
Tüm şehidlerimize Allah'ımızdan rahmet,kederli ailelerine, ve aziz milletimize, hassaten TSK tüm mensuplarına sabr-ı cemil niyaz ediyorum.
Yazan ve dile gelen yüreğinizi de tebrik ederim. Başarılarınızın devamını niyaz ederim.