Bir Nisan sabahı, Yuvarlandığım hendekten Dinliyorum otları ve vızıldayan kurşunları. Çiçekler açarken dağlarda, Bedenler yerlere uzanmakta. Bir yanda dağa çıkan gönüllüler, Öte yanda takipteki gönülsüzler. Kim kazanır dersiniz? Aşk mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir De Cigara Tüttürsem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir De Cigara Tüttürsem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın kazanamayacağı kesin, ama kazanan silahlar Bedelini ödeyenler masum gençlerimiz, anadolunun bağrından gelen çoçuklarımız Duyarlılığının için tebrikler, sevgilerimle....
Bir Nisan sabahı, Yuvarlandığım hendekten Dinliyorum otları ve vızıldayan kurşunları. Çiçekler açarken dağlarda, Bedenler yerlere uzanmakta. Bir yanda dağa çıkan gönüllüler, Öte yanda takipteki gönülsüzler. Kim kazanır dersiniz? Aşk mı?
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
olsa bi tane iyi giderdi bu şiirin üzerine :) yüreğinize sağlık.. Aşk yolunda gönüllü de olsa gönülsüzde olsa hicrandır(ölümün can giymiş kardeşi) insanın varacağı menzil.. saygılarımla..
Kolay değil. Bu dünyayı paylaşamadık ama en azından solucanları paylaştık. Annemizin öptüğü yanaklarımız aynı gün çürüdü, sevgiliyi koklayan burunlarımız aynı gün düştü. Toprakdaşız.
Doğru söylüyorsunuz. Kime sorsanız barış istiyor. Ama ikincisi soruya verilen cevap Vatan kutsal toprakları... diye başlayınca kimsenin kendileri ölmedikçe barış istemediğini anlıyorsunuz. Kimse de iktidara baskı yapmıyor bu durumda.
Bireysel olarak ben buna çok dur dedim.Fakat bu gidişi durdurabilmek için çoğunluk olmak gerek..Tek ses olmak gerek.Tek yumruk..Ve malesef ki aynı bağın gülü bu halk sistemle..
Uyuşturucu yine iyi olanı (Ne yaparsan kendine); arabalarda bizi de alıp götürüyorlar (Sonra da sağ kaldılarsa beraat ediyorlar).
Eğer onlar bilselerdi diyorsunuz. Peki biz niye dur demiyoruz? Herhangi bir dönemde yöneticilere bu yönde baskı yaptık mı? Herhangi bir seçim nutkunun ilk maddesi Savaşı bitireceğim oldu mu?
Ya da uyuşturucudan :S Eğer onlar ciğer acısının ne demek oldugunu bilseydi,eğer onlar ocağa ateş düşmesinin ne demek oldugunu bilseydi başka büyük başlara maşa olup da bu halkın gencecik fidanlarını maşa olarak kullanmaz ve bu kana artık dur derdi..Rant hocam rant,deri koltuklar konforlu..
Klasik deyiştir ama bir o kadar da gerçektir. Yöneticilerden evladını orada kaybeden olmuş mu? Hiç sanmıyorum. Onlar genelde aşırı süratten araba kazası yapıyor.
Kazanımlar var elbette. Silah tüccarlarıyla ceset torbası üreticilerini bir yana bırakırsak artık bir halkın varlığını tanıyoruz, onların anadilinde konuşma özgürlüğünü kabul ediyoruz. Yine de bedeli onbinlerin hayatı mı olmalıydı? Boiverin, biz yine kafamızı aşka gömelim.
Bi kere de bizi şaşırtsın ve kazansın:)
Çok güzeldi bu şiiriniz, tebrikler
Saygılar