Su bile hiç bir işe yaramaz, gönlüne od düşmezse Serseri bir bedense, hizayı hiç bilemez Sen bahtın tek gülü olamazsın, gurur ve istek inmezse Sorma aşk gizemini, vefa dersen elemez Serseri kurşun gibi saplanır, gönül demine girmezse Sözleri kıyım bilir, başa çöksen dinlemez
Emek ve güven şarttır, ters kalırsan gücenir Er olan gönül neferi kaçmaz, çıkar aşkın zirvesine Eğer bir aşk dağ ise, ilk falsonda incinir Elde avuçta da var veya yok, bağlıdır hevesine Ekmeği taştan söker, gülü için geçinir Er veya geç vuslat olsun diye, od’u çeker nefesine
Ne bahar da gül ne hazan tanır, tek özlemi cananıdır Ne varsa has bahçe de, sanki de cennet taamı Niçini bilmez hayatı adar, busesi de can anıdır Netsin sevgisiz damı, hiçe de sayar tamı Nush çalışmaz gülü olmadıkça, çılgınca akan kanıdır Nurla akar yüreğe, biçer firak da gamı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SU BİLE HİÇ BİR İŞE YARAMAZ GÖNLÜNE OD DÜŞMEZSE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SU BİLE HİÇ BİR İŞE YARAMAZ GÖNLÜNE OD DÜŞMEZSE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne bahar da gül ne hazan tanır, tek özlemi cananıdır Ne varsa has bahçe de, sanki de cennet taamı Niçini bilmez hayatı adar, busesi de can anıdır Netsin sevgisiz damı, hiçe de sayar tamı Nush çalışmaz gülü olmadıkça, çılgınca akan kanıdır Nurla akar yüreğe, biçer firak da gamı...
anlam ve içerik sevgi dolu,, herzamanki gibi, dostun sayfasından güzel bir şiir okudum sevgi selam saygı muhabbetlerimi bıraktım,dostun bu güzel sayfasına
Her şey olacağına varır ve her şiyin bir eşi vardır; her şeyin sebebi olduğu gibi ağabeyi... Söze değil öze bakmalı, tabii o özü gödecek göz, kalp de lazım... Selam ve saygılarımı yolluyorum...
Mana ve anlam dolu mükemmel bir şiirdi, Haz alarak okuduğum şiirlerden birisiydi... Etkileyici anlatımla doluydu mısralar... Kalemi ve düşünen yüreği kutlarım... Selam ve sevgiler.
beden şifası dosttur gönlü yumuşatır çok tşkr sevgiler içerisinde esenlikler de kal... tez zamanda mutlu ve huzur içinde görmek dileğiyle dost sevgiler...
ömrünüze bereket sevgili gönül dostum muhteşem dolu bir şiir ,lakin şiir kalmamalı dilerim yerine ulaşmalı ,sevgiler selamlar bizden.......................
Su bile hiç bir işe yaramaz, gönlüne od düşmezse Serseri bir bedense, hizayı hiç bilemez Sen bahtın tek gülü olamazsın, gurur ve istek inmezse Sorma aşk gizemini, vefa dersen elemez Serseri kurşun gibi saplanır, gönül demine girmezse Sözleri kıyım bilir, başa çöksen dinlemez
anlam dolu güzel bir eser okudum, yüregine saglık üstad.
Kimi şükreder, kuru ekmek soğana. Kimi isyan eder, kurulan sultan sofrasına… Kimi kuru kalır deryaların içinde. Kimi alın terlerinde ıslanır, deryalar bile kıskanır şükreden o kalplere… Bu hayat böyledir dostum. Bir gariptir insanoğlu, çiğ süt emmiş sonuçta.. Ne demişti Platon; ‘’ Hayatta göreceğiniz iş ne olursa olsun, erdem olmayınca elde edeceğiniz her şeyin, yapacağınız her işin sonunda utanç ve kötülük vardır.’’ Ne mutlu güzel ahlakıyla örnek yaşantıların pınarında çağlayan gönüllere… Bu devrine beş kala şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
Ne bahar gülü ne hazan tanır, var veya yok cananıdır Ne varsa has bahçe de, sanki de cennet taamı Niçin bilinmez hayat adanır, busesi de can anıdır Netsin sevgisiz damı, hiçe de sayar tamı Nush çalışmaz gülü olmadıkça, çılgınca akan kanıdır Nurla akar yüreğe, biçer acı da gamı...
Mane değeri güçlü güzel bir şiir olmuş.Yüreğinize kaleminize sağlık selamlar..........
Emek ve güven şarttır, ters kalırsan gücenir Er olan gönül neferi kaçmaz, çıkar aşkın zirvesine Eğer bir aşk dağ ise, ilk falsonda incinir Elde avuçta da var veya yok, düşkündür hevesine Ekmeği taştan söker, gülü için geçinir Er veya geç vuslat olsun diye, od’u çeker nefesine Evet sevgide emekte güvende şarttır harika dizelerinizi kutlarım dost şair selamlar.
...SU BİLE BİR ŞEYE YARAMAZ GÖNÜLDEN ÇOK İSTENMEZSE!
''su ateşi söndürsede, ateştir suyu kaynatan'' çok sevdiğim arkadaşımın sözleri ile katıldım, mükemmel şiirinize. seven yüreğinize sağlık, hocam. sevgi ve saygılar sunarım.
Emek ve güven şarttır, ters kalırsan gücenir Er olan gönül neferi kaçmaz, çıkar aşkın zirvesine Eğer bir aşk dağ ise, ilk falsonda incinir Elde avuçta da var veya yok, düşkündür hevesine Ekmeği taştan söker, gülü için geçinir Er veya geç vuslat olsun diye, od’u çeker nefesine
Güzeldi şiiriniz. TEbrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
yüreğinize sağlık.gönülden istenilmesse dualarda kabul olmaz diyorum..gönül..gönül..gönül diyorum..hakka yakın olan gönüldür.....güzeldi kaleminiz daim olsun esen kalınız..
Her dem selam sevgi dua ile..