dostlar sağolsun ’anasayfadan düşeceksin dikkat et canın yanmasın’ diye haber verdiler ’şiirini gir yorum yazıp öyle gideyim’ dediler bekleyenleri daha fazla bekletmemek lazım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekletmemek lazım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekletmemek lazım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savaşlarda kahramanlık yapan dedelerimizin torunlarını bugün 'disko'da görevliler tarafından şehit ediyolar ve bide üstüne 'şehit değilidr tartışması' yapıyolar...
dedelerimizin ve şehitlerimizin kemikleri sızlıyor...
Baharı beklerken ömrüm kış oldu Gözümde her zaman biraz yaş oldu En güzel duygular bana düş oldu Yorgunum dostlarım yorgunum artık Vefasız yıllara dargınım artık
Tutmadı ellerim sıcak elleri Duymadım aşk denen tatlı sözleri Taşıdım ömrümce acı izleri Yorgunum dostlarım yorgunum artık Vefasız yıllara dargınım artık
İçimde ateşler söndü kül oldu Aşk bahçem kurudu sanki çöl oldu Yar bildim o bile bana el oldu Yorgunum dostlarım yorgunum artık Vefasız yıllara dargınım artık .......................................................aDNAN şENSES SÖLÜYOOOO
Ohhh nihayet.Saatlerdir bunu bekliyordum. Düşünüyorum da Es senin şiirlerinde olmasa kafamı nereye vuracaktım ben.Dizinin altına minder koymuştum,bişi olmamıştır umarım. İyi ki varsın canım benim..Ay lav yu...
Selam ederim..
Roza tarafından 10/14/2011 5:02:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Roza tarafından 10/14/2011 5:02:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
yemek yapçam daha
yorum yazıp öyle gireyim mutfağa.