sen benim bitmeyen hasretimsin uzak kıyılarda ne sular öpüyor dudaklarını ne dudakların değiyor sularıma aramızda kocaman nehirler akıyor yalınayak düşler doluyor heybeme
Üzgün rüzgârlar esiyor şimdi gözlerimde ayaklarım kan revan içinde, dizlerim yırtık çileli bir yolcuyum kayıp yollarda omuzumda dağ dağ özlemler boynumda aşk fermanı koynumda sana yazdığım şiirler Leylasını arayan mecnun misali kavrulurum her gün aşkın çöllerinde keşke hiç görmeseydim seni hiç sevmeseydim keşke
Sen baharda hayat açmış bir çiçek ben cehenemde kanatları yanmış kelebek. nasıl özledim aşk kokunu bir bilsen bir bilsen nasıl yanar bu yürek yokluğunda madem göremeyecektim yüzünü bir daha duyamayacaktım sesini keşke hiç sevmeseydim seni... sevgilim demeseydim?
Ben hiç kimseyi sevmedim, seni sevdiğim kadar. özlemedim hiç kimseyi, seni özlediğim kadar çırpınıp durdu kalbim bir ömür hayatın avuçlarında. şimdi mevsim ayrılık mevsimi, umutlar eylül, aşklar yaralı ben zavallı bir kördüm seni alıp kalbimin içine gömdüm zamanın eskitemediği gözlerin, hala gözlerimin önünde keşke hiç görmeseydim yüzünü tutmasaydım sözünü tanımasaydım kanmasaydım . yanmasaydım bu kadar kapılmasaydım gözlerinin deryasına aramasaydım saçlarının kokunusunu rüzgarlarda kahrolmasaydım aşk için keşke...
Senden uzaklarda nehirlerim kurudu gözlerimde asılı kaldı yokluğun her seher bir gül kanadı bir yıldız ağladı her tan vakti bütün umitlerim ateşinle kavruldu bütün hayallerim rüzgarınla savruldu yarınlara beslediğim ne varsa sapı sedeften bir bıçak gibi yüreğime saplandı Ferhat olup dağları deldim kerem olup ateşten geldim de seni özlerken , bir kalbimi yenemedim.... bir kalbimi...
Dağ başlarında duman çöl yollarında mecnun oldum aldığım her nefes duyduğum her seste seni buldum şimdi kimbilir nerdesin, kiminlesin. kime bakıyor o güzel gözlerin yıllar geçip gitti hala kanayan yerimsin dilimin ucunda, başımın içindesin hala keşke hiç tutmasaydım ellerini gözlerimi gözlerine kenetlemeseydim sana dair umutlar besleyip kalbimi rüzgarlara vermeseydim
Dudaklarımda inlediğim her şarkı bir ağrıyı taşıyor şimdi yüreğime keşke bulut olup ağmasaydım senin için yağmur olup yağmasaydım keşke unutsabilseydim seni hatırlamasaydım... anmasaydım. her aklıma düştükçe öksüz çocuklar gibi, oturup bir köşede ağlamsaydım..... keşke... keşke...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşke hiç görmeseydim, sevmeseydim seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşke hiç görmeseydim, sevmeseydim seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşkeler çoğaltır sevgiyi, dayanılmaz kılar mesafeleri... keşkeler acıtır, kanatır yüreği ; uzakların vuslatsız mesafelerinde... keşkelerdir, yaşam damarlarımızı paramparça eden acımasız...keşkeler, keşkeler... ve o keşkeler yazdırır bu nefis dizeleri, suskun dilin kalemle dostluğunda, kanayan yüreğin kağıda damlayışında...
ana yüreği! hisseder sevgiyi, hisseder en çok gereksinme duyulanı ve hisseder; zamanı gelince o kargaburcuk yazılı anlamsız şeylerin aslında oğulcuğu için çok şey ifade ettiğini! yeri gelmişken, merhum anacığımıza da buradan Tanrı selâmlarımızla rahmet dileyelim. her zaman üretken, her zaman dolu, her zaman mağrur ve yalınlığıyla birlikte samimi dizelerin değerli kalemine, ustaya saygıyla, dostlukla...
çok güzel iyiki paylaştınız can...............bende his ettim ilk okumaya başlarken.......bu şiirin mazide kalan anılar olduğunu:) yüreğinize saglık diyorum kaleminiz varolsun saygılarıımla zaralıcan
iyi ki saklamış anneniz:)