Bedenim evren gibi, kalp atışlarına tav Damarlarım birer yol, içinde kaynayan lav Gök kubbe parlıyor bak, işte o güneş sensin Bir gün sensiz ölürsem, bil ki sebebi sensin.
Arkadaş, kardeş çoktur; bu aşk yay ile oktur Sevgilim ol dedikçe, tek cevabın bu oktur Şımarık desem sana, içim el vermez buna Yeter bittim, tükendim; bir son versene şuna.
Nehirler coşkun akar, güneş içimi yakar Sen benim olmayınca; söyle, aşkı kim takar Her türlüsünü gördüm, kalbimde kalamadı. Her güzelden güzelsin; kimse sen olamadı.
Yaram kanar çok derin, verin bir merhem verin Bedenime yâr olsun; bir meltem essin serin Aşkım lav olup yaksın; senin gidişin gibi Aştığın yara derin; tam, kör bir kuyu dibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkım Lav Olup Yaksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkım Lav Olup Yaksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AŞık olmak için sipariş verilmez ki, Aşık olmak istiyorsan gözlerden başla. Gönlüne açmadan duygular serilmez ki, Yoksa kalırsın yarı yolda gözünde yaşla. HakanKURTARAN Değerli Şair Dost Yürekten Tebrik ederim.Bende böyle yazıverdim...
AŞık olmak için sipariş verilmez ki,
Aşık olmak istiyorsan gözlerden başla.
Gönlüne açmadan duygular serilmez ki,
Yoksa kalırsın yarı yolda gözünde yaşla.
HakanKURTARAN
Değerli Şair Dost
Yürekten Tebrik ederim.Bende böyle yazıverdim...