bir sonbahar akşamıydı rastladım sana, yüregimin en derin yerinde, nasılda parladın bir anda , çünkü o tatlı gülüşün başka,
o gözlerindeki ışıltı bambaşka , çok hızlandı kalp karşında , en büyük dilegim yaradandan, el ele olalım hep seninle, bu hayat yolunun aşk sokagında ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK SOKAGI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK SOKAGI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir sonbahar akşamıydı rastladım sana, yüregimin en derin yerinde, nasılda parladın bir anda , çünkü o tatlı gülüşün başka,
o gözlerindeki ışıltı bambaşka , çok hızlandı kalp karşında , en büyük dilegim yaradandan, el ele olalım hep seninle, bu hayat yolunun aşk sokagında ...
UMUT ARIN
Aşık yüreğin sevda dolu anlatımı güzeldi severek okudum Yüreğin kalemin var olsun Saygılar
begenmenize sevindim degerli yorumunuz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim aynı dilekler benden size olsun sayfama hoşgeldiniz sevgi ve saygı ile
o gözlerindeki ışıltı bambaşka , çok hızlandı kalp karşında , en büyük dilegim yaradandan, el ele olalım hep seninle, bu hayat yolunun aşk sokagında ...
Duygusal güzel dizeler okudum tebrik ediyorum selamlar................
Şiir hüzünlü duygusal bir şiir olmuş umut bey ama okuyucuna okutturan cinsten.her okuyucu okudugu zaman gönlüne ilham dolacagı kesin şiirlerinizi çok sevdim hepsini okumaya karar verdim. sizi ve kaleminizi tebrik ediyor başarılı çalışmanızdan dolayı kutluyorum sevgi saygılar...
çok tşk ederim ibrahim bey sizin gibi degerli şairlerin şair dostlarımın abilerimin böyle güzel yorumları beni çok cesaretlendiriyor çok mutlu oluyorum böyle güzel yorumlar alınca yazmaya devam edicem saygılar...
bir sonbahar akşamıydı rastladım sana, yüregimin en derin yerinde, nasılda parladın bir anda , çünkü o tatlı gülüşün başka, ***************************** hep o gülüşler değil mi kandırır yüreğimizi.çok sevgi dolu bir şiir tebrikler Umut.
bir sonbahar akşamıydı rastladım sana,
yüregimin en derin yerinde,
nasılda parladın bir anda ,
çünkü o tatlı gülüşün başka,
o gözlerindeki ışıltı bambaşka ,
çok hızlandı kalp karşında ,
en büyük dilegim yaradandan,
el ele olalım hep seninle,
bu hayat yolunun aşk sokagında ...
UMUT ARIN
Aşık yüreğin sevda dolu anlatımı güzeldi severek okudum
Yüreğin kalemin var olsun
Saygılar