(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karga sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karga sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karga sesleri biraz kaba geliyor tabiki fakat memleketimizdeki niyetleri bozuk karga seslilerden dahada güzel geliyor sanki bülbül gibi kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
Değerli şairim... Şiiriniz o kadar güzeldi ki bir yorum yazayım dedim baktım yorum bir şiir oldu. Biraz önce sayfamda yayınladım...Sizden esinlenerek yazdığımı belirttim... Çok teşekkürler... Sanırım yeni şiirler için sizi izlemeye devam edeceğim... Sevgiyle ve dostlukla kalın.
Boğaz vapurunda yol alıyorsanız umuda... (varsın yandan çarklı olmasın Ada vapuru gibi ), Simidiniz Alibeyköy unundan, yeni çıkmışsa fırından , Çayınız da hani şöyle tavşan kanıysa... ( Porsen demlikte demlenmemiş de olabilir ). Kanlıca’da yoğurt, Vaniköyde mısır, Beykozda kestane ya da, Sarıyerde börek yemeye gidiyorsanız. Segahtan bir ezansa fondaki müzik... Ekimin rahmetiyse dekorunuz. Ne güzeldir martıların çığlıkları...
Ama bir şeyda iseniz kafeste. Gül için değil de Gulyabaniler içinse besteleriniz. Dilsiz zebanilerse gardiyanlarınız. Uykularınız kabus, Kabuslarız gayya kuyusu... Sabrınız Eyyub, Hasretiniz Yakup, Çileniz İsa’ysa Rüzgar bile girmiyorsa bir gıdım dosluk için. İstemez misiniz bir karga konsun pencereye. O gaakkkk etse ben de ahhhhhhhhhh...
Az önce gittim karga diyarına - Gaaak gaaaak bi bana baak bak dedim Önce beni kaale almadılar vallaha takmadılar beni bende tekrara -- Gaaak gaaaak bi bana baak bak dedim --Gak gak gak deyip kalkıp gittiler 129 metre ileride tellerin üzerine kondular sonra aşağıya inip yağmur suyu ile yundular. Tekrar gittim -- Gaaak gaaaak bi bana baak bak dedim
Her defasında gak gak gak deyip kalkıp gittiler bu karga milletide çok terbiyesizmiş ,insan bir kere dinler birdaha da gitmem neme gerek,kargaları ben mi adam edeceğim.Karga kargadır..:)))
martı seslerinin arasında karga sesleri çok kötü oluyor ......Aslında ikisinin de sesini sevmem. Kanarya ya da bülbül sesi ile kıyaslamış olsaydınız işte o zaman kızardım." Hıııııı!" derdim. :)) .....Güzeldi ve de hoştu. Saygılar ve sevgiler güzel yüreğe.
kargasesleri olmasaydı martı seslerinin farkını ve güzelliğini anlamak zor olurdu kara olmasaydı beyaz ölüm olmasaydı hayat ölçülemezdi derin şiirinizi kutlar iyi bayramlar dilerim
O bana uymaz!.. Ben karga olamam! Olsam, olsaaam... martı olurum..Süzülüp denizin üstünde, şiirsel sesler çıkarırım. Çatıda ne işim olur benim? Damdaki kemancı mıyım ben?...
bir takım araştırmacılara göre en akıllı hayvan kargadır, 5 e kadar sayabilir, abuk subuk gereçler dizayn eder, mükemmel bir topluluk oluşturmuşlardır.mitolojide ölüler diyarına ruhları onlar taşır(anti leylek), öyle ki van gogh un kendini öldürdükten az evvel çizdiği tabloda ki kargaların misyonu sanırız ki budur.ve yine aynı şekilde ölüler diyarına gidip gelme şaibesi bulunan bir hayvanı takip etmek burnun *oktan kurtulmaması ile eşdeğerdir.
Hımm!.. 'Karga sesi' he. Anladıımm.. Türkan söylemişti zaten. Sahi,hala konuşuyor musun o kadınla ? Ne biliim anam, o da lazım sanki. Arada bir karga sesi duymasak,martıları bu kadar sevebilir miydik ki ?
Şeyi soracaktım ; ne zaman sayfayı ziyaret etsem,karşıma kocaman bir tabela çıkıyo! " YÜKLE - YÜKLEME " Yüklesem mi,yüklemesem mi ? Hem,yük ne ? Onuda bilmiyorum. Gerçi,gençken bir-iki defa kamyonlara tuğla yüklemiştim ama! Neyse,iyi olur inşallah.
sadece duymak istediklerimi duydum...şiirdeki martı sesi çok güzeldi...hayatım sadece var saydıklarımdan ibaret hayatta varlardan oluşmuyor mu...martı var deniz var