(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne garip şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne garip şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şey insan için eğer taşıyamasaydık bu kadar yük verilmezdi omuzlarımıza fakat taşıyoruz işte bazen halimize şaşıyoruz yine de hem yaşıyoruz hem taşıyoruz
Kesinlikle doğru. Hayat garip, Insanlar başka garip. Annenize Allah'tan rahmet diliyorum. Evladınızı da tebrik ederim mutlu yıllar, huzurlu ve sağlık dolu yıllar dilerim. Saygılar efendim. Şiir ile...
Evet yaşamı hem doğarak hemde ölerek hergün yaşıyoruz hem ağlıyor hem gülüyoruz sonrada şaşırıyoruz yaşamın kuralı hayat kısa anlıyabiliyormuyuz sevgi ve saygılarımla.
cemalus tarafından 10/9/2011 11:56:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayat ne garip aynı gün hem annenim ölüm yıldönümü hem oğulun doğumgünü önce okuma sonra yaşgünü pastası ve mumlar ...."Ağlamakla gülmek kardeştir" derdi büyükler. Demek bu doğruymuş. ...Ölüm de bizim için, yaşam da. o halde an'ı yaşamak gerek diye düşünüyorum. .....Sevgili annenize tanrıdan rahmet ve sevgili (27) yaşındaki oğlunuza da sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum. ....Saygı ve sevgilerimle kalın.
....Böyle bir yanlışlığa neden olduğum için çok özür dilerim. Şiirdeki " annenim" sözcüğünü annemin şeklinde algıladım. .....Sevgili annenize sizlerle birlikte sağlıklı ve mutlu uzun ömürler diliyorum. ....Hoşça kalın.
eğer taşıyamasaydık bu kadar yük verilmezdi omuzlarımıza
fakat taşıyoruz işte
bazen halimize şaşıyoruz
yine de hem yaşıyoruz
hem taşıyoruz