(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eyvah, eyvah! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eyvah, eyvah! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜZEL ABİM ÖNEMLİ OLAN HAKIMIZDA HAYIRLI OLNI DİLEMEKTİR GEÇEN ÖMRE BAKIP PİŞMANLIKLAR DUYMAK DEĞİL SONUÇTA DÜNYA HAYATI HER KES BİRŞEYLERLE İMTİHAN OLUR
AMA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİKLER DİLERİM YAŞADIĞIN DOĞDUĞUN ŞEHİR VE ADIM ATIĞIN HERYER NEŞE VE HUZUR DOLAR SELAM SAYGI VE DUA İLE A.E.O
Son pişmanlık fayda vermez olana.. Gezersin ya, dolana ay dolana... NE GÜZEL DEMİŞSİNİZ SON PİŞMAKLIK FAYDA VERMEZ ELBET; FAKAT ZARARIN NERESİNDEN DÖNE BİLİRSEK KARDIR... TEŞEKKÜRLER DEGERLİ YORUMLARINIZ İÇİN. HOŞSAFA GELDİNİZ SAYFAMA. HOŞLUKLA KALIN.
Ne çok eyvahlarımız var değilmi hayatımızda...Ömür bitmiş, yitmiş ve nice sonra farkına varmışız... Kutlarım yürekten düşenleri...Saygı ve selamlarımla.
DEMEYENİMİZ VAR MI ACABA ? AMA ZARARIN NERASİNDEN DÖNÜLSE KÂRDIR DEĞERLİ DOST YÜREK RABBİM AF DİLEYEN ELERİ BOŞ ÇEVİRMEZ YETER Kİ YÜREKTEN OLSUN.TEBRİK EDİYORUM ÇOK ANLAMLI İÇTEN GÜZEL DİZELER DUYGULARINIZA USTA KALEMNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
SONUÇTA DÜNYA HAYATI HER KES BİRŞEYLERLE İMTİHAN OLUR
AMA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREĞİNE SAĞLIK
TEBRİKLER
DİLERİM YAŞADIĞIN DOĞDUĞUN ŞEHİR VE ADIM ATIĞIN HERYER NEŞE VE HUZUR DOLAR
SELAM SAYGI VE DUA İLE
A.E.O